دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1399 - 23:03
عمار حکیم تأکید کرد:

لزوم تدوین راهبردی امنیتی برای پایان دادن به حضور داعش در عراق

رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: خلاء موجود در عراق لزوم بررسی دقیق وضعیت امنیتی و تدوین راهبرد امنیتی‌ را طلب می‌کند که ضامن پایان دادن به حضور تروریست‌های داعش باشد.
کد خبر : 487061

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دفتر جریان حکمت ملی عراق، حجت‌الاسلام عمار حکیم به‌دنبال شهادت شماری از نیروهای حشدالشعبی در عملیات مبارزه با داعش در پیامی اعلام کرد: شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از نیروهای حشدالشعبی و پلیس فدرال پس از ایستادگی‌شان در برابر زنجیره‌ای از حملات تروریستی در مناطق گوناگون استان صلاح‌الدین و اطراف شهر سامرا خبری ناگوار بود. 


وی ادامه داد: با اینکه بشارت رسید آنان توانسته‌اند این گروه‌های خیانت پیشه را شکست دهند، اما اندوه فقدان این گروه از شهدا که جان خود را در ماه فضیلت از دست دادند، بسی گران‌تر است.


رئیس جریان حکمت ملی عراق عنوان کرد: این اختلال امنیتی بررسی دقیق وضعیت امنیتی و تدوین راهبرد امنیتی‌ای را طلب می‌کند که ضامن پایان دادن به حضور تروریست‌های داعش و پیش گرفتن تدابیر پیش‌دستانه در برابر آنان و خودداری از هرگونه سهل‌انگاری به‌ویژه در مناطقی باشد که وضعیت امنیت در آنها استوار نیست.


حکیم با تأکید بر لزوم دور نگه داشتن پرونده امنیتی کشور از کشمکش‌های سیاسی گفت: از خداوند متعال برای این شهدای والامقام، خانواده‌های داغدار صبر و اجر آرزو و همچنین برای آسیب‌دیدگان طلب شفای عاجل می‌کنم.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته