دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 07:21
با حضور در غرفه آنا

شعبانی بهار: هدف اصلی وزارت توسعه ورزش همگانی است/ دانشگاه آزاد یک مرکز تاثیرگذار در ورزش است

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: افزایش ورزشکاران توسعه یافته نشان دهنده این است که در امر توسعه ورزش همگانی موفق بوده ایم اما هنوز رضایت کامل نداریم.
کد خبر : 48695

غلامرضا شعبانی بهار با حضور در غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «توسعه ورزش همگانی یکی از اهداف اساسی و برنامه های ضروری وزارت ورزش و جوانان است. افزایش ورزشکاران توسعه یافته نشان دهنده این است که در امر توسعه ورزش همگانی موفق بوده ایم اما هنوز رضایت کامل نداریم. اگرچه این امر مهم نیاز به حمایت ویژه رسانه ها دارد. واقعیت این است ورزش همگانی با حمایت رسانه ها با اقبال بیشتری روبه رو خواهد شد.»


وی در ادامه افزود: «خوشبختانه همکاری ما با دانشگاه آزاد اسلامی رضایت بخش است. دانشگاه یکی از ارکان تاثیرگذار در ورزش قهرمانی است، همانطور که در ورزش دانشجویان جهان شاهد عملکرد موفق آنها بودیم. ضمن اینکه با توجه به جمعیت گسترده در دانشگاه آزاد انتظار داریم به ورزش همگانی بیشتر توجه شود.»


معاون وزیر ورزش و جوانان درباره همکاری این فدراسیون با دانشگاه آزاد افزود: «رویکرد اصلی ما توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است. دانشگاه آزاد هم به عنوان یک مرکز تاثیرگذار در ورزش است در این میان می تواند نقش غیر قابل انکاری را ایفا کند.»


شعبانی بهار در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فدراسیون دیگری به 12 فدراسیون تحت مجموعه معاونت ورزش همگانی اضافه شود، گفت: «نحوه ارتباط این معاونت با فدراسیون ها به دو طریق است. با 12 فدراسیون به صورت مستقیم ارتباط داریم و با همه فدراسیون ها برای بودجه 10 درصدی ورزش همگانی ارتباط سازمانی داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته