دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1399 - 10:08
زنگنه در گفتگو با آنا:

مجلس یازدهم اصلاحات منطقی و واقع‌گرایانه در بودجه سال 99 لحاظ کند

نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس یازدهم باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و جهان، اصلاحات منطقی و واقع‌گرایانه را در بودجه سال 99 لحاظ کند.
کد خبر : 486918

صباح زنگنه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در رابطه با اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: مجلس یازدهم به محض تشکیل شدن باید هرچه سریع‌تر تکلیف کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه مجلس را مشخص کند؛ زیرا در این شرایط نباید کشور را درگیر کارهای بروکراتیک اداری کرد و تا زمانی که تکلیف ساختار مجلس مشخص نشود هیچ مصوبه‌ای صورت نخواهد پذیرفت.


وی با بیان اینکه قیمت نفت روند کاهشی را طی کرده است، یادآور شد: مجلس یازدهم باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و جهان، اصلاحات منطقی و واقع‌گرایانه را در بودجه سال 99 لحاظ کنند تا لایحه بودجه انطباق بیشتری با شرایط حاکم داشته باشد.


نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مجلس یازدهم از فضای شعاری فاصله نگیرد و نمایندگانش نگاه ملی نداشته باشند و نگاه محلی را به نگاه ملی ترجیح دهند، ممکن است به چرخ پنجم تبدیل شود؛ چرخ پنجم یعنی اینکه میان بود و نبود این مجلس دیگر فرقی نخواهد داشت.


زنگنه گفت: البته در مجلس یازدهم بیش از همه چیز باید عقلانیت و دوراندیشی حاکم باشد و نیز همکاری مؤثر با دولت و سایر دستگاه‌ها را در دستورکار قرار دهد تا جایگاه واقعی خودش را پیدا کند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته