دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 15:43

پیام تسلیت دکتر میرزاده به خانواده 2 دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی مدافع حرم اهل بیت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌هایی جداگانه به خانواده دو دانشجوی واحدهای اندیمشک و رودهن دانشگاه آزاد اسلامی که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری به مقام شهادت نائل شده‌اند، تسلیت گفت.
کد خبر : 48677

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن پیام دکتر حمید میرزاده به خانواده شهید هیودی بدین شرح است:


«انالله و انا الیه راجعون


خانواده محترم شهید امیرعلی هیودی


با سلام


شهادت سرافرازانه مدافع حریم اهل بیت (ع) جناب آقای امیر علی هیودی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک، که در راه مبارزه با تروریست‌های تکفیری به دیار معشوق شتافت، موجب تاسف و تالم گردید.


اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این عروج ملکوتی را به آن خانواده محترم و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.


حمید میرزاده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»



همچنین در متن پیام تسلیت دکتر میرزاده به خانواده شهید سیرت‌نیا آمده است:


«انالله و انا الیه راجعون


خانواده محترم شهید سیداسماعیل سیرت‌نیا


با سلام


شهادت سرافرازانه مدافع حریم اهل بیت (ع) جناب آقای سیداسماعیل سیرت‌نیا، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که در راه مبارزه با تروریست‌های تکفیری به دیار حق تعالی شتافت، موجب تاسف و تالم گردید.


اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این عروج ملکوتی را به آن خانواده محترم و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.


حمید میرزاده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته