دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1399 - 12:59

نگرانی ستارگان فوتبال جهان برای ازسرگیری مسابقات

ستارگان فوتبال جهان نگران ازسرگیری مسابقات هستند چون بر این باور هستند که ویروس کرونا می‌تواند خانواده‌های آن‌ها را درگیر این بیماری کند.
کد خبر : 486679
5d5e29c60f254420d0d3ff59.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ستارگان فوتبال جهان موافق ازسرگیری زودرس مسابقات فوتبال باشگاهی و ملی نیستند و معتقدند بازگشت زودهنگام به بازی‌ها باعث می‌شود تا ویروس کرونا «COVID-19» وارد خانواده‌های آن‌ها شود و شاهد از دست رفتن عزیزان خود باشند.


روزنامه «THE SUN» همانند چندین رسانه دیگر اروپایی در مورد این موضوع نوشت: رئیس سازمان لیگ‌های بزرگ اروپا پیشنهاد کرده تا رقابت‌های این فصل در قاره سبز نیمه‌تمام باقی بماند و با فدا کردن مسابقات فصل 2020-2019 اطمینان خاطر برای برگزاری رقابت‌های فصول آینده ایجاد شود و این نگرانی از بین برود که فوتبال مدت‌ها درگیر «COVID-19» شود.


این یک واقعیت است که بازیکنان در سراسر اروپا از آغاز دوباره دیدارها می‌ترسند چون عفونت ویروس کرونا موضوع ساده‌ای نیست و تا به حال هزاران نفر را به کام مرگ کشانده است. بسیاری از دولت‌ها از اعلام آمار حقیقی وحشت دارند چون ابهت آن‌ها زیر سؤال می‌رود اما برگزاری مسابقات فوتبال در شرایط نامساعد احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد چون «COVID-19» تا مدتی پنهان است و در آن مدت به سرعت انتقال می‌یابد. 


در حالی که در انگلیس سرمربیان تیم‌های لیگ برتری امیدوارند در ماه ژوئن(خرداد) مسابقات ازسرگرفته شود، رقابت‌های لیگ یک فرانسه تعطیل شده و باشگاه‌های ایتالیایی به فرانسوی‌ها پیشنهاد داده‌اند تا برای اتمام مسابقات فصل 2020-2019 از ورزشگاه‌های این کشور استفاده کنند. قرار است فردا روسای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس جلسه‌ای برگزار کنند تا در مورد ادامه یا اتمام رقابت‌های این فصل تصمیم‌گیری کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته