دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 15:34

تهران و مرودشت فینالیست مسابقات بدمینتون خواهران دانشگاه‌ آزاد شدند/ بوشهر و لرستان مشترکا سوم

مسابقه ما قبل نهایی بدمینتون پنجمین دوره مسابقات ورزشی خواهر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با شناخت تیم های فینالیست برگزار شد و تیم‌های بوشهر و لرستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
کد خبر : 48666

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مدیر روابط عمومی واحد بوشهر در این باره گفت: ظهر امروز با برگزاری دو دیدار تیم های نهایی این مسابقات مشخص شدند.


سید مرتضی محمودی ادامه داد: در بازی اول تیم بوشهر میزبان مسابقات و تیم تهران، در سالن سرپوشیده شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین(ع) این واحد دانشگاهی رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان این تهرانی‌ها بودند که توانستند در میان تشویق و هیاهوی تماشاگران بوشهری با غلبه بر میزبان به عنوان تیم نحست پای فینال معرفی شوند.


مدیر روابط عمومی واحد بوشهر افزود: در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی دو تیم مرودشت و لرستان به مصاف هم رفتند که تیم مرودشت پیروز این مسابقه بود و حریف تهران در مرحله نهایی بازی‌ها شد.


محمودی اظهار کرد: دیدار فینال این مسابقات روز سه‌شنبه 19 آبان ساعت 9 صبح برگزار می‌شود که پس از انجام این بازی آیین اختتامیه مسابقات و مراسم اهدای مدال و کاپ را خواهیم داشت.


وی یادآور شد: تیم‌های بوشهر و لرستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.


محمودی با بیان تعطیلی مسابقات در عصر امروز بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با سرپرست‌های تیم‌ها و مساعدت رئیس واحد بوشهر، تیم‌های حاضر در مسابقات به بازدید از اماکن و بناها و بافت تاریخی شهر، دیدن ساحل بوشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس و گشت دریایی خواهند رفت و نماز مغرب و عشا را در مسجد جامع بوشهر اقامه خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب