دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1399 - 14:02
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران:

اعتبار راه‌اندازی نیروگاه‌های زباله‌سوز نوشهر و ساری تأمین شد/ سایت‌های دفع پسماند مازندران صرفاً محل دپوی زباله است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: تأمین اعتبار برای راه‌اندازی دو نیروگاه زباله‌سوز نوشهر و ساری انجام شده و تا پایان سال 99 شاهد خبرهای خوبی در حوزه پسماند استان خواهیم بود.
کد خبر : 486487
unnamed.jpg

حسینعلی ابراهیمی کارنامی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ارتباط با وضعیت مدیریت پسماند در استان مازندران در ایام کرونایی اظهار کرد: ما در فرآیند جمع‌آوری و دفع پسماند در استان دارای مشکل خاصی نیستیم و بی‌خطرسازی و دفع زباله‌های بیمارستانی به‌درستی در استان انجام می‌شود.


وی افزود: تنها موضوع مطرح در این‌باره افرادی است که در خانه هستند که یا مبتلا به بیماری کرونا بوده و یا علائم آن را دارند که باعث می‌شود آگاهی از نوع زباله‌ تولیدی در منازل وجود نداشته باشد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران تصریح کرد: با توجه به چنین وضعیتی ما تمام تمرکزمان را پس از فرهنگ‌سازی بر ضدعفونی و آهک‌پاشی در مراکز دفع پسماند معطوف کردیم.


ابراهیمی کارنامی با بیان این‌که وضعیت سایت‌های دفع زباله در استان نیز گفت:‌ متأسفانه در استان مازندران سایت‌های دفع پسماند صرفاً محل دپو و تلنبار زباله است.


وی در پایان با اشاره به وضعیت نامطلوب مدیریت پسماند در استان مازندران از تأمین اعتبار کامل برای راه‌اندازی دو نیروگاه زباله‌سوز نوشهر و ساری خبر داد و عنوان کرد: تمام موانع بر سر راه بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر برداشته شده و فعالیت برای تکمیل نیروگاه ساری هم با تمام توان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال 99 شاهد خبرهای خوبی برای مدیریت پسماند در مازندران باشیم.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته