دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1399 - 22:19
با تأکید بر توسعه روابط؛

رؤسای جمهور ایران و کرواسی تلفنی گفتگو کردند

رؤسای جمهور ایران و کرواسی روز دوشنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی بر توسعه و تعمیق مناسبات و همکاری‌ها تأکید و بر ضرورت همکاری همه کشورها برای مقابله با ویروس کرونا که تقریباً همه کشورهای دنیا را درگیر کرده است، تأکید کردند.
کد خبر : 486131
حسن2.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رؤسای جمهور ایران و کرواسی روز دوشنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی بر توسعه و تعمیق مناسبات و همکاری‌ها تأکید و بر ضرورت همکاری همه کشورها برای مقابله با ویروس کرونا که تقریباً همه کشورهای دنیا را درگیر کرده است، تأکید کردند.


رؤسای جمهور ایران و کرواسی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم دو کشور در شرایط سخت درگیری با بیماری کرونا، اشتراک تجربیات و توانمندی‌ها در جهت مقابله با این بیماری را ضروری خواندند.


رؤسای جمهور دو کشور همچنین در این گفت‌وگوی تلفنی ضرورت همراهی و یاری همه کشورهای جهان در شرایط سخت امروز و مقابله با رفتارهای یک‌جانبه گرایانه برخی کشورها را مورد تأکید قرار دادند.


حجت‌الاسلام حسن روحانی، با اشاره به رفتار غیرقانونی، غیرمنطقی و غیرانسانی آمریکا در خروج از برجام و وضع تحریم‌ها و فشار حداکثری علیه ملت ایران، گفت: تداوم این رفتار اقدامی ضد بشری است و ایران انتظار دارد کشورهای اروپایی با این‌گونه رفتارها مقابله کرده و مواضع جدی اتخاذ کنند.


رئیس‌جمهور کرواسی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به روابط خوب دو کشور و اهمیت توسعه و تعمیق مناسبات با ایران، گفت: ایران به‌عنوان کشوری با تمدن دیرینه و جایگاه ممتاز در منطقه از اهمیت ویژه‌ای برای کرواسی برخوردار است.


"زوران میلانوویچ" اقدام آمریکا در افزایش تحریم و فشار علیه ایران در این شرایط سخت را غیرانسانی و نادرست خواند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران کرواسی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته