دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1399 - 16:54
واکنش مهدی محمدی به مصاحبه اخیر اردشیر زاهدی؛

جوجه غربگرا‌های تازه به دوران رسیده اندکی در سخن اردشیر زاهدی تامل کنند

تحلیلگر مسائل امنیتی، به مصاحبه اردشیر زاهدی با بی‌‌بی‌‌سی فارسی که خلاف خواست و انتظار این شبکه معاند بود واکنش نشان داد.
کد خبر : 486091
11790359_920.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، شب گذشته، اردشیر زادهدی، وزیر خارجه رژیم پهلوی با بی‌‌بی‌‌سی فارسی مصاحبه‌ای داشت که بخشی از این مصاحبه بر خلاف انتظار مجری این شبکه معاند بود، و به نوعی برای آنان غافلگیرکننده جلوه کرد.


زاهدی در این مصاحبه علاوه بر ابراز ارادت و علاقه به شهید حاج قاسم سلیمانی، او را بسیار پرافتخار دانسته و اذعان کرد که اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی در برابر ایران به زانو درآمده‌اند.


در ادامه، مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل امنیت ملی ایران، به این مصاحبه واکنش نشان داده و با انتشار فیلم مصاحبه زاهدی با بی‌بی‌سی فارسی در کانال خود اینطور نوشت:


" این گفت وگوی اردشیر زاهدی با بی بی سی فارسی است. بی بی سی تلاش می‌کند او را وادار کند که بگوید بنای دفاع از جمهوری اسلامی ندارد. ظاهرا مواضع چند ماه گذشته او علیه آنچه تلویحا "خودفروشی اپوزوسیون" می‌نامد، بر حقوق بگیران ملکه سخت گران آمده. در عوض زاهدی می‌گوید که به حاج قاسم افتخار می‌کند، می‌کرده و خواهد کرد. جواد طباطبایی که او هم چندان با جمهوری اسلامی بر سر مهر نیست تازگی‌ها در مقاله‌ای بلند تلویحا استدلال کرده بود روشنفکری به طور سیستماتیک علیه ایران عمل می‌کند و کار اگر دست روشنفکر‌ها باشد، در مقابل کسی مثل ترامپ، ایران را هم به باد می‌دهند؛ جمهوری اسلامی که جای خود دارد. حالا اردشیر زاهدی هم، پس از یک عمر خدمت به امریکا، پیرانه سر، ظاهرا فهمیده غربگرایی بویژه از نوع خارج نشینش علیه قلمروی به نام ایران عمل می‌کند و دستش اگر برسد خاک ایران را به رییس جمهور وایتکس خور‌ها هبه خواهد کرد. پس از نود و سه سال، شاید حقش باشد که جوجه غربگرا‌های تازه به دوران رسیده اندکی در سخنش تامل کنند، شاید چیزی فهمیدند و زودتر از نود سالگی به دردشان خورد! "
 


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی محمدی
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۸
۰
به خدا ریس جمهور بعدی ایران باید مهدی محمدی بشود
هلدینگ شایسته