دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 12:41

عضو حزب اتحاد ملت: نماینده‌ای که از دولت پاکت بگیرد، دستش در برابر آن دولت می‌لرزد

کیانوش‌راد در نمایشگاه مطبوعات گفت: اصولگراها باید واقع‌بین باشند و خواست ملت را بپذیرند.
کد خبر : 48609

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد کیانوش‌راد عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، در نشستی در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: اصولگرایان باید واقع‌بین باشند و حتی اگر رأی مردم را تزیینی می‌دانند به آن احترام بگذارند و پایبند به رأی ملت باشند.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره برخورد قضایی با احمدی‌نژاد ادامه داد: به نظر من باید به جای مبارزه با مفسد، با فساد مبارزه کرد. اگر هر فردی، چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا، به بهانه و نام عدالت، قانون را نادیده بگیرد اولین قدم را به سوی فساد برداشته است.


وی تأکید کرد: اجرای قانون بد بهتر از اجرا نکردن قانون است.


کیانوش‌راد اضافه کرد: احمدی‌نژاد در دوران خود بزرگترین توهین را به مجلس انجام داد؛ ولی برخی نمایندگان از او می‌ترسیدند چون عده‌ای از معاون اول وی پاکت گرفته بودند. نماینده‌ای که از دولت پاکت بگیرد از آن دولت می‌ترسد.


این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: نماینده‌ای که دستش می‌لرزد حتما بده‌بستانی داشته است.


وی گفت: شنیده‌ام که چند بار احمدی‌نژاد را به دادگاه احضار کرده‌اند ولی وی حاضر نشده است. اینها همان کسانی هستند که می‌گفتند می‌خواهند اسلام را به جهان صادر کنند.


کیانوش‌راد تأکید کرد: احمدی‌نژاد فردی بود که به جای اینکه بگوید خط قرمز من قانون و اسلام است می‌گفت خط قرمز من اطرافیانم هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته