دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رزومه سه‌ مربی روی میز مدیران سپاهان؛ فردا جانشین فرکی انتخاب می‌شود

بعد از کناره گیری حسین فرکی از باشگاه سپاهان، سرمربی جدید این تیم فردا انتخاب و معرفی می شود.
کد خبر : 48598

علی اصغر باقریان مدیرعامل تیم سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم بیان داشت: «طی یک هفته اخیر حدود 20 گزینه در مورد سرمربی تیم به ما پیشنهاد شد که از بین این نفرات ما روی سه گزینه به جمع بندی نهایی رسیدیم و به احتمال زیاد تا فردا یکی از این سه نفر به عنوان سرمربی تیم انتخاب می شوند. ما فی البداهه این گزینه ها را انتخاب نکردیم و حدود یک هفته است که رزومه کاری آنها را بررسی کردیم.»


باقریان با تایید مذاکره با اسکوچیچ سرمربی فولاد در خصوص همکاری سپاهان با این مربی اظهار داشت: «نام اسکوچیچ در بین یکی از سه گزینه نهایی ما قرار دارد اما باید منتظر باشیم و ببینیم که او شرایط عقد قرارداد با سپاهان را دارد یا به دلایلی نمی تواند با ما همکاری کند.»


وی در خصوص مدت قرارداد سرمربی جدید سپاهان گفت: «مدت قرارداد سپاهان با مربی جدید، تا پایان فصل است که در صورت جلب رضایت باشگاه نسبت به عملکرد سرمربی تیم، باشگاه نسبت به تمدید قرارداد وی اقدام می کند. در حال حاضر باید تا فردا صبر کرد تا ببینیم گزینه های نهایی ما شرایط عقد قرارداد با سپاهان را دارند یا بخاطر مسائل دیگر نمی توانند با ما همکاری کنند.»


مدیرعامل سپاهان در ادامه و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که سرمربی جدید این باشگاه با نظر محرم نوید کیا انتخاب خواهد شد گفت: «هر کسی می تواند نظرات خودش را بیان کند و نظرات شخصی دیگران ربطی به ما پیدا نمی کند. باشگاه سپاهان یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران است و تصمیماتی که در این باشگاه گرفته می شود از سیاست های مجموعه نشات می گیرد. تصمیمات در راستای سیاست های باشگاه گرفته می شود و تصمیماتی که به ضرر باشگاه باشد، اتخاذ نمی شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سپاهان فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته