دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1399 - 12:16
مدیرکل تامین منابع نهاد کتابخانه‌ها:

نخستین دوره مجازی مشاوره کتابدار برگزار می‌شود

سید باقر میرعبداللهی از برگزاری نخستین دوره مجازی مشاوره کتابدار خبر داد.
کد خبر : 485965
N83098151-72656506.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سید باقر میرعبداللهی مدیرکل تامین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اشاره به برگزاری اولین «دوره مجازی مشاوره کتابدار» گفت: با توجه به شرایط موجود و با موافقت دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها، دوره‌های مشاوره کتابدار به‌صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش مجازی اداره کل پژوهش از نیمه اردیبهشت‌ آغاز خواهد شد.


وی با اشاره به بازخوردهای مثبت برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوره کتابدار از طرف کتابداران شرکت‌کننده، افزود: به‌واسطه استقبال کم‌نظیر کتابداران و برای استفاده حداکثری کتابدارانی که موفق به حضور در دوره‌های پیشین مشاور کتابدار نشدند، این‌دوره‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و کتابدارانی که در دوره‌های قبلی شرکت نکرده‌اند، می‌توانند از تاریخ مذکور درخواست خود را برای شرکت در این دوره اعلام کنند.


مدیرکل تامین منابع نهاد کتابخانه‌ها در ادامه به سرفصل‌های پیش‌بینی‌شده در این‌دوره اشاره کرد و گفت: برای‌این دوره، دو سرفصل موضوعی پیش‌بینی شده که شامل «تجربه‌های خواندن ۱» و «داستان‌های عامه‌پسند ایرانی (مضمون و فرم)» است. محتوای تولیدی به‌صورت فایل تصویری در سامانه آموزش الکترونیکی نهاد بارگزاری می‌شود. سرفصل‌های دوره‌های دوم تا پنجم نیز پیش‌بینی شده و پیگیری‌های لازم برای تولید محتوای آن دوره‌ها در حال انجام است که به تناوب زمانی تا آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


دوره‌های آموزشی«مشاوره کتابدار» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیش از این به‌صورت حضوری و در شهرهای اردبیل، دزفول، ساری، تنکابن، شیراز، بندرعباس، مشهد، تبریز و اهواز برگزار شده‌اند.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته