دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1399 - 20:38

اطلاعیه مدیران ادواری باشگاه استقلال برای حفظ احترام پیشکسوتان فوتبال

مدیران سابق باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای خواستار احترام به پیشکسوتان شدند.
کد خبر : 485852
استقلال.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جمعی از مدیران سابق باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای جمعی به حمایت از سرمربی سابق استقلال (قلعه نویی) پرداخته و البته خواستار حفظ احترام به پیشکسوتان شده‌اند.


متن اطلاعیه به شرح زیر است: 


به نام خدا
با درود به جامعه بزرگ ورزش ایران  


مدیران، پیشکسوتان فوتبال, مربیان, بازیکنان, اهالی محترم رسانه و تماشاگران عزیز و فهیم متأسفانه درست در ایامی که بیماری مهلک کرونا تمام جهان را در نوردیده و چه بسا اسباب همدلی و همیاری بین سطوح جامعه ورزش گردیده در کمال تعجب شاهد فروپاشی اخلاق و بر هم خوردن تمامی معیار لازم برای یک جامعه پهلوانی هستیم.


در مقطعی که مردم شریف ایران با انبوهی از نگرانی‌ها و مشکلات معیشتی, همدل و هم‌صدا به دنبال مغلوب کردن بیماری عجیب کرونا هستند و در حالی‌که از تمام ورزش دنیا، صدا و سخن گذشت و مشارکت در کار خیر و همدلی و اتحاد به گوش می‌رسد و در حالی‌که در ایران اسلامی عزم ملی شکل گرفته تا همه آحاد ملت پشت به پشت و دست در دست یکدیگر از پس مشکلات ریز و درشت بربیایند به یک‌باره شاهد طرح مسائل ناشایست و پیش افتاده و از آن بدتر تفرقه انگیز در فوتبال ایران و انهم از جانب کسانی است که روح پهلوانی و بزرگی و کوچکی و احترام و حفظ حرمت‌ها را فدای برد و باخت‌های زودگذر نموده، هستیم.


با کمال تأسف به جای رقابت در عین رفاقت و پیکار با رعایت اصول جوانمردی شاهد آن هستیم که اتهاماتی زشت و ناروا از سوی کسانی علیه باشگاه مردمی و پرافتخار استقلال مطرح می‌گردد و با بیان حرف‌های عوام فریبانه در جهت مخدوش کردن تاریخ غیر قابل انکار باشگاه استقلال و یکی از فرزندان موفق آن اقای امیر قلعه نوعی هستند.


در دنیای امروز که هیچ عاملی  با اهمیت‌تر از سلامت اخلاقی و روانی انسان‌ها نیست بیان حرف‌هایی که در کوتاه مدت باعث  ایجاد شهرت کاذب و نمایشی از تعصب فاقد واقعیت،گردد. علاوه بر عوام‌فریبی؛ نشانگر فرهنگ ضد پهلوانی و منش واقعی ورزش ایران است. ما  به‌عنوان جمعی از مدیران ادواری باشگاه بزرگ استقلال ایران ضمن تقبیح این رویه غلط اعلام می‌داریم حفظ حرمت تمامی باشگاه‌ها و پیشکسوتان آنان و به‌خصوص افراد موفق آن را لازم دانسته و انتظار داریم که از ادامه این نوع رفتارها اکیداً خودداری گردد.


 به موازات این مهم از مسئولین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال انتظار رسیدگی و نظارت کامل بر رفتار و گفتار زیر مجموعه خود داشته تا مبادا رواج ادبیات سخیف برای نسل جوان به اشتباه تعصب معنا گردد و الگوی منفی برای آنان ایجاد نماید.


مدیران ادواری باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران
١-سیدمحمد کاظم اولیایی ٢-علی فتح الله زاده ٣-امیدوار رضایی ٤-حمیدرضا آصفی ٥-بهرام افشارزاده ٦-علی تاجرنیا ٧-اکبر عباسی ملکی ٨-حسن زمانی ٩-کامران منزوی ١٠-بهرام امیری ١١-امین نوروزی ١٢-غلام‌رضا سعادتی ١٣-علی امیری ١٤-سیدمهدی علوی ١٥-علی نظری جویباری


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

برچسب ها: امیر قلعه نویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته