دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1399 - 15:11

دبیر فدراسیون دوومیدانی، دبیر ناشنوایان شد/ استعفا و جابه جایی باز هم در دوومیدانی

مهران تیشه‌گران در حکمی پژمان معتمدی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان منصوب کرد.
کد خبر : 485490
thum-4699023bfe55aaacabc-IMG-20200425-WA0019_9663.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهران تیشه گران، پژمان معتمدی را به‌عنوان سرپرست دبیر فدراسیون ناشنوایان منصوب کرد.


پژمان معتمدی دارای دکترای فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه خوارزمی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه خوارزمی، مدرس رسمی بدن‌سازی کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدرس بین‌المللی فدراسیون جهانی دوومیدانی است.


به گزارش آنا، فدراسیون دوومیدانی این روزها با انتصاب‌ها و جابه‌جایی‌های زیادی مواجه می‌شود؛ پس از اینکه کیهانی در مهرماه سال گذشته از سمت خود استعفا کرد ایرج عرب سکان‌دار فدراسیون دوومیدانی شد. عرب در دی‌ماه سال گذشته پژمان متعمدی را به‌ عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی به‌عنوان جایگزین هاشم صیامی انتخاب کرد. پس از انتخاب معتمدی ورزشکاران دوومیدانی از این انتخاب خوشحال بودند چرا که فردی روی کار آمده که از خانواده دوومیدانی بود اما حالا او از سمت خود استعفا و بلافاصله در پست دیگری مشغول به کار شده است.


در اواخر سال گذشته با اصرار وزارت ورزش و جوانان و در شرایطی که وضعیت کشور برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده نبود اما مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی برگزار شد و افشین داوری به‌عنوان رئیس هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت البته مدتی طول نکشیده بود که با اعلام وزارت ورزش انتخابات این فدراسیون ابطال شد و ریاست افشین داوری در فدراسیون دوومیدانی لغو شد.


پس از چند روز مبینی که اتفاقاً از نامزدهای پست ریاست فدراسیون دوومیدانی بود به‌عنوان سرپرست انتخاب شد.


پژمان معتمدی امروز با حکمی به‌عنوان دبیر فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد و البته که چند روز پیش از سمت خود استعفا کرده بود. معتمدی دلیل استعفایش از دبیری فدراسیون دوومیدانی به این دلیل اعلام کرده بود که حکم او در دوران سرپرستی ایرج عرب بوده و با استعفایش در واقع قصد داشته تا دست مبینی را در انتخاب دبیر فدراسیون باز بگذارد.


با توجه به شیوع ویروس کرونا و مخالف ستاد کرونا برگزاری هر نوع تجمعی ممنوع است به همین خاطر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی به این زودی برگزار نمی‌شود و ضمن اینکه با تعویق یک‌ساله المپیک زمان کافی برای برگزاری یک انتخابات بدون حاشیه پیش رو است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته