دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1399 - 13:04

دکتر ولایتی در پیامی ارتحال آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی، ارتحال حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.
کد خبر : 485438
225.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی، ارتحال حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.


متن پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


ارتحال مجتهد جلیل‌القدر و عالم ربانی مرحوم حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی، یار و همراه همیشگی امام و رهبری که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام، ترویج معارف اهل بیت(ع) و پیروزی و توفیق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام سپری کردموجب تأسف و تأثر فراوان شد.


ایشان در دوران مبارزه و پس از آن به‌عنوان شخصیتی اثرگذار و برجسته در مسئولیت‌های مختلف از جمله پایه‌گذاری و تأسیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه شهر مقدس قم نیز منشأ ثمرات ماندگار و ارزشمندی بودند که فقدان این مجتهد بزرگوار بسیار ناگوار و اندوهناک است.


ارتحال این مجاهد نستوه و عالم وارسته را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم، علاقه‌مندان، ارادتمندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.


 علی‌اکبر ولایتی


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته