دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1399 - 13:16
سعید رمضانی:

جلسه مجیدی و سعادتمند در صورت لزوم برگزار می‌شود/ نیت فرشید اسماعیلی پاک و صادق است

سرپرست تیم استقلال گفت: آقای سعادتمند با مجیدی ارتباط تلفنی دارد و اگر لازم باشد جلسه خصوصی هم برگزار می‌کنند.
کد خبر : 485435
سعید رمضانی 16547.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سعید رمضانی در مجاورت باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران درباره علت حضورش در باشگاه اظهار کرد: جلسه‌ای داشتیم برای ادامه تمریناتمان، حالا داریم بررسی‌هایمان را انجام می‌دهیم. الان هم می‌روم مجموعه انقلاب، کارهایی که قرار است برای زمین چمن انجام شود را انجام دهیم. یک‌سری مباحث دیگر صحبت کردیم که ان‌شاءالله در این هفته نتیجه‌اش مشخص می‌شود.


وی در مورد اینکه زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب شبدر زده و خیلی رشد کرده و اصلاً وضعیت مساعدی ندارد، گفت: برای حل این مسئله صحبت کردیم. متأسفانه به دلیل بحث کرونا، مجموعه تعطیل بود. پیمانکاری هم که قبلاً با مجموعه هماهنگ بود، به خاطر همین شرایط به آنجا نرفته و الان داریم پیگیری می‌کنیم، ان‌شاءالله چمنش مطلوب شود تا بتوانیم در آن تمرین کنیم.


سرپرست تیم استقلال در واکنش به این سؤال که قاعدتاً در جریان جلسه کمیته انضباطی برای فرشید اسماعیلی هستید، چه اتفاقی افتاده و به چه صورت است، تصریح کرد: فرشید یا هر کدام از بازیکنان تیم استقلال، همه نیت‌هایشان پاک و صادق است. حالا روی شرایط احساسی که وجود دارد و بحث پرداخت نشدن مطالبات ممکن است تحت فشار یک صحبتی کرده باشد. به نظر من این اتفاقات باید درون خانواده حل شود و ما خودمان با فرشید صحبت می‌کنیم. مطمئناً فرشید خودش می‌داند که نباید هر حرفی زده شود.


وی درباره اینکه اسماعیلی امروز به جلسه نمی‌آید، تأکید کرد: امروز نه؛ ولی من خودم با فرشید صحبت می‌کنم، یک جلسه‌ای ترتیب می‌دهیم و ان‌شاءالله مشکل خاصی نیست. فرشید هم قطعاً می‌داند که قصدش اهانت به باشگاه نیست.


رمضانی در خصوص اسناد قلابی مالی پرداخت مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته که باعث می‌شود آن‌ها از بازگشت به استقلال منصرف شوند، تصریح کرد:  اصلاً بحث آن سندها من فکر می‌کنم یک اشتباه شده است. اینکه سندی از طرف باشگاه به دیاباته و میلیچ نداده‌اند، گفتند یک دوستی قرار بوده این کار را انجام دهد، من واقعاً در جریانش نیستم ولی قرار بوده این سندها را ببینند که اصل هست یا نیست؟ پول پرداخت شده یا نشده؟ و بعدش هم حالا داریم ادامه می‌دهیم ولی قطعاً هم میلیچ هم دیاباته بچه‌های بسیار باشخصیتی هستند، مشکلات باشگاه را درک می‌کنند و اینکه قطعاً اگر قرار باشد پولی پرداخت شود به همه پرداخت می‌شود.


وی در مورد حمایت فرهاد مجیدی و بعضی از بازیکنان استقلال از فرشید اسماعیلی  و اینکه بین کادر فنی و مدیریت استقلال واقعاً فاصله‌ای وجود دارد، اظهار کرد: ما همه یک تیم هستیم، بحث این نیست که نخواهیم حمایت کنیم، من با آقای سعادتمند هم صحبت کردم، فرشید بچه این باشگاه است، اصلاً مشکلی ندارد. همان‌طور که گفتم تحت فشار آن صحبت‌ها را کرده و قطعاً هم ما خودمان با فرشید صحبت می‌کنیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.


رمضانی در مورد شروع تمرینات استقلال و مسابقات لیگ بیان کرد: باید صبر کنیم تا شرایط بحرانی کرونا خوب شود، از این مریضی دور شویم. من می‌گویم اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند، بهتر است که شرایط طوری باشد که خدای نخواسته برای جان کسی مشکلی پیش نیاید.


وی درباره اینکه قرار نیست آقای مجیدی با آقای سعادتمند دیداری داشته باشند؟ حالا که سرمربی استقلال به ایران برگشتند، تصریح کرد: قطعاً آقای مجیدی هم ان‌شاءالله با آقای سعادتمند دیداری خواهند داشت. تلفنی با هم در ارتباط هستند. اگر لازم باشد جلسه خاصی باشد، قطعاً با همدیگر دیداری خواهند داشت.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته