دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1399 - 11:48
در ادامه سلسله گفتگوهای مجازی برگزار می‌شود؛

مخاطرات ورود زودهنگام کودکان به ورزش حرفه‌ای

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از برگزاری دومین لایو اینستاگرامی از سلسله گفتگوهای مجازی این پژوهشگاه خبر داد.
کد خبر : 485376
637031148134517014_lg.jpg

رضا فتحی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفت: معقوله آموزش، تعطیلی پذیر نیست از همین رو با استفاده از فضای مجازی به آموزش ادامه می‌دهیم.


وی افزود: دومین لایو اینستاگرامی از سلسله گفتگوهای مجازی، با عنوان «مخاطرات ورود زودهنگام کودکان به ورزش حرفه‌ای» ساعت ۲2 روز یکشنبه هفت اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.


مدیر روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی عنوان کرد: در این گفتگو امین غلامی و حامد عباسی از اعضای هیئت‌علمی پژوهشگاه حضور دارند و اطلاعات علمی درزمینه خطر جدی ورود زودهنگام کودکان به ورزش تخصصی و تبعات منفی آن بر مهارت‌های حرکتی پایه، سیستم‌های عضلانی اسکلتی، روان‌شناختی ارائه خواهند کرد.


گفتنی است، اولین لایو اینستاگرامی از سلسله گفتگوهای مجازی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با عنوان «ملاحظات فعالیت بدنی در دوران کرونا» چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد.


علاقه‌مندان و دانشجویان حوزه علوم ورزشی برای بهره‌مندی از مطالب علمی این سلسله گفتگوهای مجازی می‌توانند به صفحه اینستاگرامی به آدرس @ssrc_publicrelations مراجعه کنند.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته