دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1399 - 11:15
رزازی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

چگونگی استفاده از تالارهای گفتگوهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از امکان استفاده از تالارهای گفتگوهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران خبر داد.
کد خبر : 485348
unnamed.jpg

فرید رزازی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره تالاهار گفتگوهای دانشجویی که اخیرا راه اندازی شده است، اظهار کرد: بخشنامه تالار گفتگوهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران به تازگی ابلاغ شده است. این تالارها در آدرس forum.iau.ac.ir زیرمجموعه باشگاه پژوهشگران جوان افتتاح شده است. همچنین این تالار در فرمت دیگری در سایت جدید باشگاه به آدرس bpj.iau.ir/newsdefault.aspx در بخش تالار گفتگو آماده بهره‌برداری خواهد شد.


وی افزود: انتخاب سوالات مطرح شده در تالار، حاصل جمع‌بندی پیشنهادهای ارسالی باشگاه‌های واحدها با حفظ اختصار و جامعیت بوده است. همچنین سوالات جدید نیز با توجه به دریافت پیشنهادهای جدید باشگاه‌های واحدها به مجموعه سوالات افزوده خواهد شد.


معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مباحث مطرح شده در این تالارها تا تاریخ 29 اردیبهشت ماه جمع‌بندی و منتشر خواهد شد.


رزازی گفت: با توجه به استقبال باشگاه‌های واحدها و مراکز دانشگاهی از ایجاد تالار اختصاصی، هر یک از باشگاه‌های واحدها می‌توانند راساً نسبت به ایجاد تالار گفتگوی دانشجویی در زمینه‌های مدنظر بخشنامه، به صورت‌های مجازی برخط یا برون خط اقدام کنند. در این صورت، جمع‌بندی بحث‌های انجام شده به عنوان فعالیت باشگاه در مورد این
بخشنامه، جهت انتشار به ستاد مرکزی باشگاه ارسال شود.


وی اضافه کرد: پس از جمع‌بندی، از فعالان منتخب در تالار دانشجویی، اعم از اعضای باشگاه، اعضای انجمن‌ها و سایر دانشجویان دانشگاه، به صورت اعطای حمایت برای اجرای طرحهای تحقیقاتی مرتبط، امکان چاپ نظرات در قالب مقاله در نشریات منتخب و انتشار نظرات در سایت باشگاه و همچنین استفاده از سایر تسهیلات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تقدیر به عمل خواهد آمد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته