دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 10:22
با حکم دکتر میرزاده

عضو هیات علمی واحد بابل به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت‎

عضو هیات علمی گروه مدیریت بازرگانی واحد بابل با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 48526

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی دکتر سید علی نبوی چاشمی عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی واحد بابل به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم میرزاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد درباره ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در پنجاه و نهمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان این حکم ابراز امیدواری کرد: در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


نبوی چاشمی دارای دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی با گرایش مدیریت مالی است ازیهمن 1378 عضو هیات علمی تمام وقت واحد بابل در گروه مدیریت بازرگانی است و با انجام 15 طرح پژوهشی مصوب تاکنون بیش از 30 مقاله در مجلات معتبر ISI، علمی پژوهشی و بیش از 70 مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی بین‌المللی و داخلی از وی به چاپ رسیده است. 5 سال سابقه معاونت آموزشی و سالها سابقه مدیریت گروه آموزشی مدیریت بازرگانی و 3 سال پژوهشگر برتر واحد بابل را نیز در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته