دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 10:18
همراه با مسابقات ورزشی خواهران در بوشهر

نتیجه قرعه‌کشی و گروه‌بندی رشته بدمینتون مشخص شد

پنجمین دوره مسابقات ورزشی خواهر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد بوشهر در رشته بدمینتون قرعه‌کشی شد و20 تیم حاضر در این رشته حریفان خود را شناختند.
کد خبر : 48519

روح اله ارشادی مدیر ورزشی واحد بوشهر با بیان این خبر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: با حضور مربیان، سرپرستان، کاپیتان های تیم های حاضر و نیز ناظران فدراسیون و سازمان مرکزی قرعه کشی بازی ها انجام و تیم های در چهار گروه پنج تیمی تقسیم گردیدند.


مدیر ورزشی واحد بوشهر ادامه داد : این مسابقات بصورت تیمی برگزار خواهد شد.


ارشادی افزود : در مرحله اول این مسابقات تیم ها به صورت گروهی با هم به رقابت می پردازند و پس از انجام بازی ها از هر گروه دو تیم برتر وارد مرحله یک هشتم نهایی می شوند.


ارشادی هدف از برگزاری این مسابقات را ترغیب نسل جوان دانشجو به حفظ تندرستی و سلامت برشمرد و ادامه داد: با تأکیدات ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ورزش دانشگاهی و فراهم کردن تمامی امکانات برای دانشجویان و علاقه مند در صدد بالا بردن قابلیت های جسمانی جوانان و ارتقاء سطح کیفی و مهارت های ورزشی هستیم .


وی در خصوص این رشته ورزشی تصریح کرد: این ورزش برای سلامت بدن بسیار مفید بوده و موجب تقویت کامل قدرت، استقامت، سرعت و چابکی و ورزیدگی بدن شده و تمرکز حواس و سرعت انتقال فکری و بدنی (عصبی و عضلانی) را تقویت می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته