دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1399 - 11:41
واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس به راه ندادنش به جلسه کمیته استیناف؛

گفتند نیازی به حضور شما نیست!

سرپرست باشگاه پرسپولیس اجازه حضور در جلسه کمیته استیناف در مورد دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس را پیدا نکرد.
کد خبر : 485128
db3ae963-276a-4f1f-b6b4-75f433e5b4fd.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی رسول پناه پیش از شروع جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به دیدار سپاهان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سؤالی دارید در خدمت شما هستم و خیلی هم شفاف به سؤالات همه  جواب خواهم داد.


سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است که به زودی هیئت مدیره جدید مشخص شود یا همین روال ادامه پیدا کند؟ یادآور شد: این مسئله به وزارت ورزش مربوط می‌شود و در حوزه وظایف ما نیست.


رسول پناه در مورد اینکه وضع مالی پرسپولیس بهتر می‌شود، گفت: الحمدالله در حال بهتر شدن است.


وی درباره سرنوشت باشگاه پرسپولیس با کارگزارش نیز تصریح کرد: دیروز مواضعمان را نسبت به کارگزار اعلام کردیم و در رابطه با ریز این قصه ان‌شاءالله در جلسه هفته آینده که با شما خواهیم داشت، مواضع‌مان را خیلی به صورت ریز اعلام می‌کنیم.


رسول پناه در مورد اینکه رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان گفته است؛ مستندات جدیدی ارائه می‌دهیم شاید کمیته استیناف رأی را به سمت ما برگرداند، تأکید کرد: این به کمیته استیناف ربط دارد. وظیفه من این بود که اینجا به عنوان مسئول باشگاه خدمت شما حضور فعال داشته باشم و آمدم. در رابطه با بحث حقوقی، کارشناسان حقوقی هستند و مدیر حقوقی ما هم هست.


سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه چرا او را به داخل جلسه کمیته استیناف راه ندادند؟ عنوان کرد: گفتند چون مدیر آنها هم نیامده دیگر نیازی به حضور  من در جلسه  نیست.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته