دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حمید استیلی: هماهنگ کردن ملی‌پوشان سخت است/ تعطیلی لیگ برای همه تیم‌هاست

سرمربی ملوان گفت: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا هر چه زودتر مشکلات مالی را حل کنند.
کد خبر : 48509

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص برنامه‌های ملوان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: «سعی می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم و با انجام تمرینات منظم بازیکنان تیم را آماده نگه داریم تا با شروع بازی‌های لیگ بتوانیم نتایج خوب‌مان را تکرار کنیم. قطعا در این مدت دیدارهای دوستانه‌ای هم برای حفظ هماهنگی بازیکنان تیم برگزار خواهیم کرد و البته فرصتی به بازیکنان جوان‌تر می‌دهم تا بتوانند خود را نشان دهند. ضمن اینکه فرصتی برای بازگشت بازیکنان مصدوم تیم است که آنها را در دیدارهای قبلی در اختیار نداشتیم.»


وی در واکنش به این موضوع که تعطیلی لیگ روند رو به رشد ملوان را متوقف نخواهد کرد و همچنین حضور 2 بازیکن این تیم در ترکیب تیم ملی بیان کرد: «این اتفاق برای همه تیم‌هاست. ما هم جزئی از لیگ هستیم و سعی می‌کنیم با این قضیه کنار بیاییم. در هر صورت برنامه رقابت‌های لیگ اعلام شده و می‌دانیم که چگونه خود را با این شرایط وفق دهیم. اگر لطمه‌ای هم داشته باشد باز هم برای یک تیم نیست و شامل همه می‌شود.»


سرمربی ملوان ادامه داد: «حضور حسین کنعانی و عزت‌الله پورقاز در تیم ملی بیانگر پیشرفت تیم ما در رقابت‌های این فصل بوده است. خوب ما در تیم امید هم نماینده داریم و جوان‌های تیم هم در آینده می‌توانند به فوتبال ایران خدمت کنند. شاید تنها موضوعی که ما را نگران می‌کند این است که شیوه تمرینات تیم‌های ملی با ما فرق می‌کند و هماهنگ کردن ملی‌پوشان با دیگر بازیکنان تیم در فرصتی کوتاه کمی دشوار است.»


وی در واکنش به صحبت‌های رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان که اعلام کرده بود باشگاه قادر نیست تا پایان نیم فصل به بازیکنان تیم پولی پرداخت کند، عنوان کرد: «در هر صورت دوست نداریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که به تیم ضربه بخورد. بازیکنان ملوان سختی‌ها را به جان خریده‌اند تا مدیران باشگاه بتوانند با تمرکز لازم مشکلات مالی را حل کنند. امیدوارم در این مدت بازیکنان تیم همچون گذشته با واقعیت‌ها کنار بیایند. معتقدم که مسئولان باشگاه هم با جدیت بیشتری کار خواهند کرد تا این مشکل هم هر چه زودتر برطرف شود.»


استیلی در خصوص ترمیم چمن ورزشگاه تختی انزلی که خراب بودن آن در بازی با فولاد باعث ناراحتی خودش و بازیکنان تیم شده بود،‌ تصریح کرد: «شرایط زمین تختی انزلی مساعد نبود. در این فصل ملوان بازیکنان تکنیکی و سرعتی زیادی دارد که با وجود این زمین ناهموار بازیکنان ما نمی‌توانستند از تمام توانایی‌هایشان، استفاده کنند. ما در تمرینات هم بازی روی زمین را در دستور کار داریم که متاسفانه در این زمین مجبور بودیم از پاس‌های بلند استفاده کنیم. خدا رو شکر در تعطیلی لیگ مسئولان تیم به فکر بودند و امیدوارم بتوانند زمین چمن را به گونه‌ای آماده کنند که در دیدارهای خانگی بتوانیم بازی‌های قابل قبولی را ارائه کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته