دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرکل حراست وزارت ورزش: به کی‌روش و اسدی تذکر دادیم/ پناهندگی ملی‌پوش قایقرانی واقعیت ندارد

مدیرکل حراست ورزش و جوانان وزارت ورزش گفت: رسالت وزارت ورزش پدری کردن برای جامعه ورزش است بنابراین تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر اختلاف کی روش و اسدی را برطرف کنیم.
کد خبر : 48500

به گزارش آنا، رضا حسنی‌خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با حضور در غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات درباره اختلاف کی روش و دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «به هر حال در شرایط فعلی تیم ملی تنها باید به مسابقاتی که پیش رو دارد فکر کند و کی روش هم باید تمام تمرکزش رابر روی تیم ملی بگذارد. یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان این است که آرامش را در تیم ملی برقرار کند. به همین منظور به هر دو طرف تدکر داده ایم که این اختلاف را هر چه سریعتر برطرف کنند.»


وی افزود: «هم اکنون شرایط خوب پیش می رود و اگر رسانه ها و مطبوعات به این اختلاف دامن نزنند مشکلات به زودی برطرف خواهد شد. رسالت وزارت پدری کردن برای جامعه ورزش است و تلاش می کند تنش ها را حل کنند.»


مدیر کل حراست ورزش و جوانان ادامه داد: «البته فدراسیون باید نقش جدی‌تری در این موضوع ایفا کند. علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون است و کی‌روش نیز سرمربی تیم ملی است. معتقدم نقش کفاشیان در این موضوع باید خیلی جدی‌تر باشد و بیشتر پای کار باشد.»


حسنی‌خو همچنین به وضعیت قایقران پناهنده شده در آلمان اشاره کرد و گفت: «متاسفانه در اخبار به اشتباه اعلام شد این قایقران پناهنده شده است در صورتی که اینطور نبود. این قایقران با تیم نرفته بود بلکه به صورت شخصی به کشور آلمان مهاجرت کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته