دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1399 - 11:53

اهمال‌کاری به سبک مدیران پرسپولیس/ اعتراض به پرونده شکایتی در آخرین روز مهلت فیفا

مهلت 21 روزه باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رأی فیفا در پرونده بودیمیر روز گذشته به پایان رسید و این باشگاه باید مبلغ هزار فرانک به حساب دادگاه CAS واریز می‌کرد اما این اتفاق صورت نگرفت.
کد خبر : 484868
ماریو بودیمیر 1547.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس که با شکایت ماریو بودیمیر مواجه شده است و این بازیکن کرواسی درخواست کرده تا کل طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند. طبق رأی فیفا پرسپولیسی‌ها باید 475 هزار دلار به این بازیکن کروات پرداخت کند. روز گذشته مهلت 21 روزه باشگاه پرسپولیس برای ارسال دفاعیات خود به پایان رسید و این باشگاه باید مبلغ هزار فرانک به‌ حساب دادگاه مربوطه واریز می‌کرد اما این کار صورت نگرفت.


روز گذشته باشگاه پرسپولیس تنها موفق شد که پول ریالی این مبلغ را فراهم کند تا طی امروز و فردا آن را به فرانک تبدیل و به‌حساب دادگاه CAS واریز کند. به نظر می‌رسد با توجه به پایان مهلت 21 روزه و عدم رسیدگی باشگاه به این موضوع عملاً واریز پول بی‌فایده باشد چراکه طبق قوانین این دادگاه حتی اگر ایمیل اعتراضی یک باشگاه تنها پنج‌ دقیقه بعد از مهلت اعتراض ارسال شود ترتیب اثر نخواهد داشت.


این اهمال‌کاری از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس در شرایطی رقم خورده که مهرداد هاشمی عضو هیئت ‌مدیره این باشگاه مدعی شده که آنها به‌صورت 24 ساعته امور را پیگیری می‌کنند و حتی در ایام عید هم مسائل و مشکلات را پیگیری می‌کردند اما در شرایطی که وقت اعتراض به حکم فیفا را داشتند اما در تهیه پول دادگاه CAS در زمان قانونی اقدامی نکردند.


به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با این اقدام خود تنها به دنبال راه فرار بوده تا در آینده به آنها خرده گرفته نشود که چرا مسائل را پیگیری نکردند، وگرنه قوانین سخت‌گیرانه این دادگاه بر کسی پوشیده نیست و عدم پرداخت پول در زمان مقرر خود توجیه قانونی ندارد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته