دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر :

آمادگی لازم برای حوادث احتمالی در زمستان را داریم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و وقوع سیل در برخی مناطق سازمان امداد و نجات بر اساس وظیفه ذاتی خود آمادگی لازم را برای امدادرسانی در حوادث احتمالی دارد.
کد خبر : 48472

دکتر ناصر چرخساز در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری آنا از آمادگی نیروهای امداد و نجات کشور در زمستان سال جاری خبر داد و گفت: ما در دستگاهی هستیم که همیشه باید آمادگی لازم را برای حوادث و سوانح داشته باشیم. بنابراین سازمان امداد و نجات کشور در تمام فصول سرد سال آمادگی خود را حفظ می‌کند و تلاش می‌کنیم به محض شروع فصل سرما توانمندی خود را افزایش دهیم.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: برای سال جاری نیز آمادگی لازم را داریم زیرا این وظیفه اصلی سازمان است.


وی عنوان کرد: ماه گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت ملی گاز ایران منعقد کردیم و بر اساس آن بالغ بر 70 هزار وسایل گرمایشی توسط این شرکت به سازمان امداد و نجات اهدا شد و در مناطقی که احساس کردیم سرما تشدید می‌شود این وسایل را توزیع کردیم.


چرخساز افزود: سازمان امداد و نجات بر اساس تجربه سال‌های گذشته این وسایل گرمایشی را در مناطق شمالی و شمال غرب کشور توزیع کرده و تمرکز خود را در این مناطق افزایش داده است.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: سازمان امداد و نجات کشور به تمام نیروهای امدادی خود آموزش‌های لازم را ارائه کرده است تا از حوادث احتمالی کاسته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته