دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 14:13

کفاشیان:‌ کی‌روش با ما خداحافظی نمی‌کند/ تمام امکانات را برایش فراهم می‌کنیم

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان شایعه خداحافظی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از دیدار با سوئد را تکذیب کرد.
کد خبر : 4847

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران با کذب دانستن شایعه خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد:‌ کی‌روش تا پایان رقابت‌های جام جهانی 2018 با ما قرارداد امضا کرده و قرار نیست این مربی از تیم ملی خداحافظی کند.


وی ادامه داد:‌ فعلاً با کی‌روش کار داریم زیرا هنوز مسابقات حساسی برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی روسیه باقی‌مانده است بنابراین هیچ خداحافظی در کار نیست.


رییس فدراسیون فوتبال افزود: قرارداد فدراسیون با کی‌روش یک قرارداد مرحله‌ای است مرحله اول ما جام ملت‌های آسیا بود که تمام شد اکنون به دنبال اجرای فاز دوم قرارداد با سرمربی تیم ملی هستیم.


کفاشیان عنوان کرد: کی‌روش از ما درخواست‌هایی دارد که البته به عنوان سرمربی تیم حق را به او می‌دهیم و فدراسیون نیز امکانات مورد نیازش را برای موفقیت تیم ملی در اختیار وی قرار خواهد داد.


وی عنوان کرد:‌ کی‌روش تا اواسط اسفند به ایران باز می‌گردد تا کار خود را با تیم ملی برای حضور در 2 دیدار دوستانه آغاز کند و بعد از آن نیز باید خود را آماده مرحله مقدماتی جام جهانی کنیم.


کفاشیان همچنین درخصوص وضعیت نفت تهران که عنوان شده این تیم به دلیل مشکلات مالی قادر به سفر به ازبکستان نیست با کنایه عنوان کرد:‌ شنیدم قیمت نفت بالا رفته و به همین دلیل برخی مشکلات به وجود آمده اما ان‌شاءالله مشکلات نفت هم پایان خواهد یافت و این تیم بدون مشکل به ازبکستان سفر می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب