دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1394 - 12:03
یک فعال محیط زیست در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد

فروچاله‌ها جان مردم میناب را تهدید می‌‌کند

یک فعال محیط زیست با بیان اینکه فرو چاله‌های میناب در استان هرمزگان جان ساکنان آن را تهدید می‌کند، گفت: این مساله نیاز به توجه جدی مسئولان استانی و کشوری دارد.
کد خبر : 48467

عباس زائری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا، درباره وضعیت میناب در استان هرمزگان گفت: وضعیت میناب بسیار بحرانی است به گونه‌ای که می‌توان گفت از وضعیت بحرانی به فوق بحرانی رسیده است.


این فعال محیط زیست، افزود: همه کارشناسان کشوری در میناب حضور داشتند و مشاهده کردند که فرو چاله‌ها این شهرستان را فراگرفته به گونه‌ای که این شهرستان در معرض نشست قرار گرفته و هر لحظه ممکن است که مردم مانند احشام در این فرو چاله‌ها دفن شوند.


زائری آگاهی‌بخشی به مردم، مسئولان استانی و کشوری را یکی از اهداف خود در حوزه محیط زیست عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت من در راستای این است که صدای مردم شهرستان میناب را به مسئولان برسانم و بگوئیم که این فروچاله‌ها ناشی از برداشت بی‌رویه آب و انتقال آن به معادن و صنایع است.


او ادامه گفت: من در اول ماه محرم کفن‌پوش در محل حاضر شدم تا بتوانم صدای مردم و خطری که در انتظار آنها است را به گوش مسئولان برسانم که خوشبختانه برای دستیابی به این هدف موفق بوده‌ام.


این دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر عباس، افزود: پس از این اقدام توجه مسئولان به این فرو چاله‌ها معطوف شد و امید است این توجهات افزایش پیدا کند به گونه‌ای که شاهد فاجعه انسانی نباشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته