دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1399 - 13:04
علیخانی در پاسخ به آنا:

جزئیات اتفاقات گذشته مناف هاشمی در استانداری گلستان را نمی‌دانیم/ شایعات فضای مجازی ملاک تصمیم برای معاون حمل و نقل شهرداری نبود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با انتخاب مناف هاشمی به‌عنوان معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به سابقه وی در استانداری گلستان گفت: جزئیات اتفاقات گذشته مناف هاشمی در استانداری گلستان را نمی‌دانیم.
کد خبر : 484627
n00166746-b.jpg

محمد علیخانی در نشست خبری امروز خود و در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با انتخاب سید مناف هاشمی به‌عنوان معاون حمل و نقل  ترافیک با توجه به سابقه وی در استانداری گلستان اظهار کرد: مناف هاشمی کارمند شهرداری بوده و دوره خدمتی وی به دوره قبل بازنمی‌گردد. هاشمی از قبل جزء پرسنل شهرداری بود و از جایگاه کارشناسی رشد کرد.


وی ادامه داد: در زمان فعالیت در شهرداری تهران در مقطعی در دولت آقای روحانی به وزارت ورزش و پس از آن به استانداری دعوت شد. ما جزئیات اتفاقات گذشته مناف هاشمی در استانداری گلستان را نمی‌دانیم و شایعاتی که در رسانه‌های مجازی مطرح می‌شود ملاک تصمیم نیست.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که کسی بدون اشکال نیست و نباید با یک اشکال کل خدمات یک فرد را نادیده گرفت، گفت: ما بر این موضوع تأکید داریم که در مدیریت شهری از توان مدیران باسابقه در بدنه شهرداری استفاده شود.


علیخانی اذعان کرد: زمانی‌که مناف هاشمی به‌عنوان گزینه معاون حمل و نقل و ترافیک مطرح شدند اکثریت با این موضوع اعلام موافقت کردند به جز افراد محدودی که ملاحضاتی را داشتند که این موضوع قابل رفع است.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با عملکرد معاون جدید حمل و نقل و ترافیک در زمان جایگاه قبلی به‌عنوان مشاور شهردار نیز گفت: در زمانی‌که وی به‌عنوان مشاور شهردار فعالیت می‌کرد مسئول پیگیری خرید اتوبوس و همچنین افزایش درآمدهای حاصل از ارزش افزوده بود که بخشی از این موارد به نتیجه رسیده است.


وی در خصوص انتظارات شورای شهر از معاون جدید حمل و نقل و ترافیک نیز گفت: موضوع خرید اتوبوس و تقویت حمل و نقل عمومی و همچنین تعامل با دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس راهور و شورا از مواردی است که انتظار می‌رود تلاش بیشتری در ارتباط با آن صورت گیرد.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: شورای شهر به‌عنوان یک دستگاه نظارتی عمل می‌کند و در انجام وظیفه خود با کسی تعارف ندارد. هر جا اشکالی باشد تذکر می‌دهیم و هر جا هم که تعامل باشد وظیفه ما کمک کردن است و امیدواریم که در فرصت باقیمانده در بتوانیم در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته