دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1399 - 18:25
واعظی:

حرم‌ها و اماکن مقدسه تا نیمه ماه رمضان بسته خواهند بود

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از تصمیم قبلی ستاد مقابله با بیماری کرونا در ارتباط با حرم‌های مطهر و اماکن مقدسه تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر : 484475
4307871.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حرم‌ها و اماکن مقدسه تأکید کرد: این‌گونه تصمیمات در ستاد ملی بر اساس نظر کارشناسی کمیته‌های تخصصی ذی‌ربط و شرایط کنترل بیماری و نقش تجمعات در گسترش آن، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ می‌شود.


وی افزود: در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم قبلی ستاد در ارتباط با حرم‌های مطهر و اماکن مقدسه تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد، البته بازگشایی هرچه سریع‌تر اماکن بخصوص در ماه مبارک رمضان که ماه دعا و عبادت است آرزوی همگانی است.


واعظی روز دوشنبه در واکنش به بازتاب ناقص تصمیمات جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا در برخی از رسانه‌ها در مورد حرم‌های مطهر و اماکن مقدسه خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا، مصوبه قبلی ستاد در خصوص حرم‌ها و اماکن مقدسه تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد و برای بازگشایی و یا ادامه روند فعلی بعد از این تاریخ بر اساس شرایط بیماری و ارزیابی وزارت بهداشت از شرایط، تصمیم‌گیری خواهد شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته