دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1399 - 09:30
رئیس سازمان نظام پرستاری در گفتگو با آنا تشریح کرد؛

آخرین اخبار از وضعیت کادر تعدیل شده بیمارستان‌های خصوصی/ پرستاران تعدیل‌شده به نظام پرستاری مراجعه کنند

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: پرستارانی که در چند ماه اخیر بیکار شده‌اند به سازمان نظام پرستاری مراجعه کنند تا به مطالبات آنها رسیدگی شود.
کد خبر : 484219
636112603068050670_lg.jpg

محمد میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در مورد پیگیری‌ مطالبات پرستاران کشور از دولت اظهار کرد: در راستای پیگیری‌های صورت‌گرفته برای احقاق حقوق پرستاران نظام پرستاری با رئیس مجلس،‌ رئیس قوه قضائیه، معاون اول رئیس جکهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جلساتی را داشتیم تا بتوانیم مشکلات پرستاران را حل کنیم.


وی افزود: حدود 12 سال پیش در راستای اجرای هرچه بهتر قوانین نظام پرستاری قوانینی را تصویب کردیم که علی‌رغم طی کردن مراحل اداری هنوز اجرا نشده است که می‌توان به قوانین تعرفه گذاری و بهره وری اشاره کرد.


میرزابیگی بیان کرد: برهمین اساس قرارشد  دیوان عدالت اداری در رابطه با احقاق حقوق تضییع شده پرستاران اقدام فوری کند و سازمان بازرسی علت عدم اجرای برخی از قوانین مصوب درحوزه پرستاری را ظرف ۴ ماه بررسی کند.


وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه با نگاهی جامع و کارشناسی دو دستور را در حوزه قوه خود برای پیگیری مطالبات به سازمان بازرسی و دیوان عدالت دادند که امیدواریم این تصمیمات محقق شود.


میرزابیگی در مورد مطالبات پرستاران بیمارستان خصوصی نیز گفت: به دنبال تعدیل نیرو برخی مراکز درمانی خصوصی برخی پرستاران مطالباتی داشتند که در همین راستا به وزیر بهداشت نامه‌ای ارسال کردیم تا به وضعیت این عزیزان رسیدگی شود.


رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: پرستارانی که در چند ماه اخیر بیکار شده‌اند به سازمان نظام پرستاری مراجعه کنند تا به مطالبات آنها رسیدگی شود.


انتهای پیام/4076/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته