دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1394 - 13:55

سرپرست واحد بابل: دکتر میرزاده تحول شگرفی در گسترش تحصیلات تکمیلی ایجاد کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: دکتر میرزاده تحول شگرفی در بسط و گسترش تحصیلات تکمیلی در سطح کشور ایجاد کرد.
کد خبر : 48400

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر حسن قلی پور در جمع اعضای هیأت رئیسه نقش مدیریت جهادگونه وی در دانشگاه را مهم خواند و اظهار کرد: همدلی و همزبانی و رعایت قانون جدیت و اصول مدیریتی ایشان موجب افزایش تحصیلات تکمیلی و پیشرفت و گسترش علم و فن آوری در آموزش عالی کشور شد.


سرپرست واحد بابل افزود: پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، همفکری با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه، تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارت علوم و فن آوری و همگامی با دولت تدبیر و امید مهمترین شاخصه میرزاده است.


وی تأکید کرد: دانشگاه آزاداسلامی در چند سال اخیر توانست به لحاظ طرح‌های تحقیقاتی نو کسب درآمد غیر شهریه و برنامه های کاربردی نماد شکوفایی و بالندگی را طی کنند.


عضو هیأت امنای استان مازندران گفت: دانشگاهیان می‌توانند با هم‌اندیشی علمی و پژوهشی همراه با تدبیر وخلاقیت در ارتقای علم و دانش جوانان این مرز و بوم نقش مهمی ایفا کنند.


قلی پور تلاش و فعالیت کارکنان خدوم را در فضای علمی و فرهنگی بسیار موثر خواند و افزود: خوش رفتاری و تکریم با ارباب رجوع و همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی پاسخ به دانشجویان مهمترین شاخصه‌ای است که یک کارمند باید دارا باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته