دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1399 - 14:23
آنا بررسی می‌کند؛

قلعه‌نویی سوژه هواداران پرسپولیس و استقلال

امیر قلعه‌نویی ادعایی کرده که باعث شده او سوژه هواداران پرسپولیس و استقلال شود.
کد خبر : 483885
_MID0124.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از اینکه امیر قلعه‌نویی در اظهارنظری عجیب اعلام کرد نحوه قضاوت داوران در یک سال اخیر به ضرر سپاهان بوده، این موضوع با واکنش تند هواداران پرسپولیس و استقلال مواجه شد.


طرفداران سرخابی با حمله به صفحه اجتماعی سرمربی سپاهان اصفهان و تشریح صحنه‌های داوری در مسابقات این فصل فوتبال ایران، ادعای او را پوچ و بی‌اساس دانستند. نکته جالب حضور مکرر هواداران استقلال در صفحه قلعه‌نویی بود و با وجود اینکه بسیاری از آن‌ها این مربی را دوست داشتند، در دفاع از تیم محبوبشان صحنه‌ای که کی‌روش استنلی در بازی سپاهان و استقلال  به عمد در محوطه جریمه با دست به توپ کوبید و از چشمان داوران مسابقه دور ماند را به او یادآوری کردند. آن‌ها نوشتند پنالتی از این واضح‌تر به ضرر سپاهان گرفته نشد و بر چه مبنایی چنین ادعایی را مطرح می‌کنید.


پرسپولیسی‌ها نیز فیلم چند صحنه از دیدارهای دو تیم را در صفحه قلعه‌نویی گذاشتند و به او متذکر شدند که ادعای واهی دارد. همچنین علیرضا بیرانوند در صفحه اینستاگرام خود صحنه گل دوم سپاهان به پرسپولیس در بازی رفت دو تیم در نوزدهمین دوره لیگ برتر را در قالب استوری گذاشت که در آن اشتباه داور در صحیح دانستن گل سپاهان مشهود بود. بیرانوند در جریان مسابقه به خاطر این گل به داور اعتراض کرد که با کارت زرد جریمه شد.


بهتر بود امیر قلعه‌نویی در اظهارنظرهای خود کمی سنجیده‌تر عمل کند و مسیری که مدیران باشگاه سپاهان در پیش گرفتند را ادامه ندهد. او در بازی دور برگشت سپاهان با پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اجازه بازی به بازیکنان تیمش نداد و نقشه‌ای که با مدیران باشگاه گرفته بود را اجرایی کرد اما پس از بازی و اعلام حکم 3 بر صفر کمیته انضباطی به سود پرسپولیس بازهم حاضر نشد حرفش را عوض کند و اعلام کرد هواداران مانع حرکت به موقع اتوبوس تیم به سمت ورزشگاه شدند در شرایطی که مسعود تابش مدیرعامل پیشین سپاهان که به خاطر همین رأی از سمت خود استعفا کرده بود به همراه شایان مصلح بازیکن سپاهان به تأخیر عمدی تیم و تصمیم برای بازی نکردن در این مسابقه اشاره کردند.


قلعه‌نویی موفقیت‌هایی زیادی در کسوت سرمربی در تاریخ لیگ برتر داشته و بسیاری او را پرافتخارترین مربی این لیگ می‌دانند، بنابراین انتظار می‌رود تا با توجه به جایگاهی که دارد در صحبت‌هایی که می‌کند عدالت را سرلوحه سخنانش قرار دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته