دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1394 - 13:34
شمس‌الدینی به آنا خبر داد

ثبت نام 320 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد واحد نورآباد ممسنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی از ثبت نام 320 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این واحد خبر داد.
کد خبر : 48388

اسماعیل شمس‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در مرحله تکمیل ظرفیت که رشته‌های حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، مهندسی کامپیوتر-نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، مهندسی عمران- ژئوتکنیک، آموزش ابتدایی، مدیریت آموزشی، حسابداری، مهندسی برق- قدرت و تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد به واحد دانشگاهی نورآباد ممسنی اضافه شد، تعداد 320 نفر دانشجو ثبت‌نام کرده‌اند و با برنامه ریزی مناسب، کلاس‌های درسی دایر شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی ابراز امیدواری کرد که با اضافه شدن رشته های موجود به دفترچه آزمون در سال آینده شاهد استقبال بیش از پیش علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشیم.


وی از پیگیری تصویب رشته‌های جدید و پرجاذبه در مقطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد خبر داد و افزود: پرونده رشته‌های برق و کامپیوتر در مقطع دکتری تخصصی برای تصویب به هیات اجرایی استان ارسال شده و با در نظر گرفتن نیازهای اجتماعی مردم منطقه و مراجعات مکرر متقاضیان، تصویب رشته‌های متنوع دیگری در مقاطع مختلف در دستور کار واحد قرار دارد.


شمس‌الدینی علاقه‌مندی به تحصیل در منطقه بویژه در سطح شهرستانهای ممسنی و رستم را عاملی بسیار مهم برای جذب مناسب دانشجو در این واحد دانشگاهی عنوان و از شواهد این امر، ثبت نام تعداد 320 نفر دانشجو برای نخستین بار در مقطع کارشناسی ارشد و در مرحله تکمیل ظرفیت را ذکر کرد. با این توضیح که در این مرحله متقاضیان زیادی که در آزمون سال 94 دانشگاه شرکت نکرده بودند نمی‌توانستند انتخاب رشته کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته