دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1399 - 11:00

پشت پرده ناراحتی مدافع پرسپولیس و تصمیم برای جدایی

شجاع خلیل‌زاده برای جدا شدن از پرسپولیس دلیل مهمی دارد.
کد خبر : 483814

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، همان‌طور که در خبرها داشتیم شجاع خلیل‌زاده بندی در قراردادش دارد مبنی بر اینکه در صورت پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از باشگاه پرسپولیس جدا شود. 


طبیعی است که تیم‌های قطری یا حتی چینی حاضر به پرداخت این پول برای رضایت‌نامه شجاع شوند اما اینکه چرا او چنین تصمیمی دارد دلیلش چیز دیگری است.


شجاع فصل پیش از اولین نفراتی بود که قراردادش را برای دو فصل با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد در حالی که مبلغ این قرارداد در حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان بود.


دیگر بازیکنان شاخص پرسپولیس تقریباً یک ماه بعد از خلیل‌زاده به باشگاه رفته و نهایت استفاده را از تحت فشار قرار گرفتن باشگاه بابت جدایی برانکو بردند. آن‌ها از طریق مدیر برنامه‌های خود مدیرعامل وقت باشگاه را تحت فشار گذاشته و در نهایت قراردادهای سنگین مالی با پرسپولیس بستند.


به‌طور مثال محمد انصاری که تقریباً یک فصل هم مصدوم بود با بیان اینکه پیشنهاد 3 میلیارد و نیمی از تراکتور دارد در نهایت قرارداد 3 میلیارد تومانی با پرسپولیس بست. نمونه این قراردادها در پرسپولیس زیاد است و شجاع متوجه شده کلاه بزرگی در ابتدای فصل گذشته سرش رفته است.


حالا او قصد دارد پرسپولیس را که با مشکلات مالی زیادی مواجه شده ترک و به پیشنهادات رسیده پاسخ مثبت دهد. بدون تردید باشگاه‌های زیادی هستند که حاضر هستند رقم فسخ قرارداد خلیل‌زاده را پرداخت کنند تا فصل آینده از بازی‌های این مدافع در خط دفاعی تیمشان بهره ببرند. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته