دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خسروی حیدری: در هر دو بازی دنبال برد هستیم/ مظلومی فقط نظرش را اعلام کرد

بازیکن تیم ملی گفت: بازی سختی در زمین گوام برابر این تیم داریم، چون هنوز هیچ تیمی موفق به برد در زمین این تیم نشده‌ است.
کد خبر : 48373

به گزارش گروه ورزشی آنا،‌ خسرو حیدری بازیکن تیم ملی فوتبال، در خصوص شرایط آماده سازی تیم ملی برای انجام دو بازی در چهارچوب مقدماتی جام جهانی گفت: «چند روزی است تمرینات آغاز شده‌ است و بازیکنان لژیونر نیز در حال پیوستن به تیم هستند و همه در شرایط خوبی به سر می برند. با توجه به اینکه عمان با سه امتیاز اختلاف نسبت به ما در صدر جدول گروه قرار دارد باید تمام سعی خودمان را بکنیم تا در دو بازی پیش رو امتیازات کامل را بگیریم و صدرنشین گروه شویم.»


وی در مورد اظهارات مظلومی مبنی بر اینکه برای بازی با گوام نیازی به تعطیلی لیگ نبود، افزود: «هر کسی نظر شخصی خودش را دارد و مظلومی هم در این مورد نظرش را مثل سایرین اعلام کرد و باید به نظرات مربیان لیگ برتری هم توجه شود، اما ما قبل از هر بازی تیم ملی در اردوها جمع می شویم تا به هماهنگی بیشتری برسیم. امیدوارم تعامل خوبی میان کی روش و مربیان لیگ برتر باشد تا ضربه‌ای به تیم ملی و تیم‌های باشگاهی وارد نشود.»


حیدری در مورد شناختی که از دو تیم ترکمنستان و گوام، حریفان ایران در دو بازی پیش رو دارد بیان داشت:‌ «بازی اول دور مقدماتی‌ را مقابل ترکمنستان انجام دادیم که موفق به برد آنها نشدیم. ترکمنستان در زمین خودش خوب بازی کرد و یک امتیاز از آن بازی گرفت. در آزادی هم کار سختی مقابل ما دارد. در مورد گوام هنوز هیچ تیمی در این کشور موفق به برد نشده و حتی عمان هم در این کشور مساوی کرد. ان‌شاءالله ویزای تمام بازیکنان نیز درست شود تا با یک تیم کامل به گوام برویم هر چند که آنجا نیز چمن مصنوعی است و فقط خود گوامی‌ها به بازی در این زمین عادت دارند.»


حیدری درباره حضور جوان ها در ترکیب تیم ملی گفت:« کی‌روش پس از جام جهانی جوانگرایی را آغاز کرد و تیم را تغییر داد و الان فقط 5-4 باتجربه در کنار تیم هستیم و بقیه جوان هستند. البته فرقی نمی‌کند که جوانان بازی کنند یا باتجربه‌ها بلکه مهم این است که نتایج خوبی بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته