دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1394 - 13:02

واحد دامغان، میزبان مسابقات شطرنج و پینگ‌پنگ دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

مسابقات پینگ‌پنگ و شطرنج دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی واحد دامغان برگزار شد.
کد خبر : 48343

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی این دوره از مسابقات مسابقات پینگ پنگ و شطرنج دانشجویان پسر با حضور در جمع ورزشکاران، مربیان و سرپرستان واحدهای دانشگاهی استان سمنان، با یادی از شادروان محمد صوفی آبادی کارمند خدوم معاونت هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که در سالهای گذشته به عنوان نماینده معاونت هماهنگی سابق و هیأت امنا در مسابقات ورزشی و فعالیت‌های دانشجویی فرهنگی مشارکت فعال داشت و اکنون با کوچ عاشقانه به سرای ابدی، جمع دانشگاهی استان و دانشگاه آزاد اسلامی را داغدار کرد، گفت: این دوره از مسابقات استانی را به یاد و خاطر مرحوم صوفی آبادی آغاز می‌کنیم.


سیدرضا جزءمومنی یادآور شد: توجه به ورزش راهی برای تهذیب نفس و پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی است. دانشگاه آزاد اسلامی با مستقل کردن و ایجاد معاونت ورزش و تصدی این سمت از سوی دکتر دادگان که از ارکان بزرگ ورزش این مرز و بوم هستند، ثابت کرده است که توجه و اهتمام ویژه ای به مقوله ورزش و به ویژه ورزشهای همگانی دارد و مسلما با تفسیر مثل عقل سالم در بدن سالم است، یکی از اصول نخبه پروری و توسعه علم، سلامت جسمانی است که در توجه به ورزش خلاصه می شود.


معاون دانشجویی فرهنگی واحد دامغان ورزش را راهی برای خروج از تنش های روزانه زندگی دانست و تأکید کرد: ورزش می‌تواند راهی برای خروج از افسردگی و تنش‌های زیستی که اطراف زندگی ماشینی انسانها را فراگرفته است باشد زیرا هنگام ورزش، تمام فکر و ذهن، مشغول انجام حرکات و اجرای دقیق فنون می‌شود که این امر باعث می‌شود، سلامتی جسم و صلابت روح توأمان به دست آید.


در ادامه مراسم قرعه‌کشی مسابقات پینگ پنگ و شطرنج دانشجویان پسر واحدهای استان سمنان برگزار که قرار شد بازی‌های پینگ پنگ و شطرنج بصورت دوره ای برگزار شود.


در پایان این دوره از مسابقات در رشته شطرنج تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت و تیم­های سمنان و شاهرود حائز جایگاه دوم و سوم شدند .همچنین در رشته پینگ پنگ نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به مقام قهرمانی دست پیداکرد و واحد دامغان نیز دوم شد.


در این دوره از مسابقات، رضا حاتمی، امیرحسین نعیمی نی نی ، امیر شعیری و سید مصطفی خاتمی به سرپرستی قاسم مهرعلی تبار تیم شطرنج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را تشکیل داده بودند.


24 ورزشکار در قالب 4 تیم از واحدهای سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود دراین مسابقات شرکت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته