دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1399 - 20:00
مرکز هماهنگی سوریه و روسیه:

تحریم‌های آمریکا مانع ورود دارو به سوریه برای مقابله با کروناست

مرکز هماهنگی سوریه و روسیه از جامعه بین‌الملل خواست که به آمریکا اعمال فشار کنند تا تحریم‌های تحمیلی علیه دمشق را در سایه شیوع ویروس کرونا لغو کند.
کد خبر : 483429

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مرکز هماهنگی سوریه و روسیه در امور بازگشت آوارگان سوری با انتشار بیانیه‌ای از آمریکا خواستار لغو تحریم‌های دمشق شد.


در این بیانیه تأکید شده که آمریکا «چشم خود را به روی خطر شیوع ویروس کرونا در سوریه بسته است؛ همان گونه که این کار را در قبال داعش انجام می‌داد».


آمریکا نظر سازمان ملل متحد و درخواست سایر کشورها را برای کاهش تحریم‌های سوریه نادیده می‌گیرد و آن را «علت موجهی» برای تغییر سیاست اعمال تحریم علیه سوریه نمی‌داند؛ حتی اگر جان همه ملت سوریه در خطر باشد.


در این بیانیه تأکید شد: در این شرایط از همه جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که از دولت سوریه حمایت بین‌المللی و به آمریکا و هم‌پیمانانش اعمال فشار کنند تا تحریم‌های غیر قانونی و غیر انسانی را لغو کند که درواقع هدف آن، نابودی همه ملت این کشور (سوریه) است.


مرکز هماهنگی سوریه و روسیه تصریح کرد: امکانات دولت سوریه درباره تشخیص کرونا و کمک به بیماران بسیار محدود است و روزانه در سوریه بیش از ۱۰۰ آزمایش انجام نمی‌شود. 


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته