![بومیسازی اینورتر خورشیدی برای استفاده در نیروگاههای متصل به شبکه برق](/files/fa/news/1403/4/24/593419_948.jpg)
پیشبینی مکانیزمهای مختلف برای برگزاری آزمونهای دانشجویان در شرایط بحران کرونا
![1586875237-img-20200414-wa0049 (1).jpg](/c-files/old/1399/01/26/637224935370467955.jpg)
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست مجازی، به تداوم روشهای مختلف آموزشهای غیرحضوری برای دانشآموزان و دانشجویان کشور، از جمله روشهای آموزش مجازی، رادیو تلویزیون، شبکههای اجتماعی و اینترنت، به سه عامل مهم انعطافپذیری، استاندارد و ترکیبی در برگزاری آزمونها و امتحانات دانشجویان اشاره کرد که با توجه به شرایط و امکانات موجود در مراکز آموزشی کشور اتخاذ و اجرا خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: با رفع شرایط اضطراری بیماری کرونا، وضعیت آموزش و امتحانات دانشجویان کشور به روال عادی خود بازگردد، لکن در غیر اینصورت، مکانیزمها و روشهای ترکیبی مختلفی برای برگزاری آزمونها و امتحانات دانشجویان از جمله ازریابی دانشجویان بهصورت الکترونیک توسط استادان، برگزاری آزمون در پایان هر یک از جلسات آموزش مجازی، آزمونهای شفاهی ازطریق اینترنت، و انجام پروژههای کاری توسط دانشجویان پیشبینی شده است.
خاکی صدیق خاطرنشان کرد: کنکور ورودی دانشگاهها در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طبق روال سالهای قبل انجام میشود و در صورت لزوم با چند هفته تاخیر برگزار خواهد شد.
گفتنی است ۱۲ کشور و از جمله کشور ایران، در خط اول گفتمان و تعامل بینالمللی با یونسکو در موضوع کرونا هستند.
در این نشست مجازی حسین سالار آملی، قائممقام وزیر علوم در امور بینالملل و رئیس مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی نیز حضور داشت.
انتهای پیام/4127
انتهای پیام/
ضرورت بهرهگیری از انواع روشهای «برخط» و «برونخط» برای تداوم فعالیتهای آموزشی
بازگشایی دانشگاهها؛ منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا
![بومیسازی اینورتر خورشیدی برای استفاده در نیروگاههای متصل به شبکه برق](/files/fa/news/1403/4/24/593419_948.jpg)
![نانو به چه دسته از فناوریهایی میگویند؟](/files/fa/news/1403/4/24/592749_156.jpg)