دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صباغ: بسیجی واقعی باید جلوتر از زمان حرکت کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش گفت: بسیجی واقعی باید جلوتر از زمان حرکت کند تا بتواند تحلیل صحیحی از وقایع و مسائل روز داشته باشد.
کد خبر : 48307

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم صباغ در جلسه هم‌اندیشی استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش، به روز بودن اطلاعات و آگاهی اساتید بسیجی از وقایع و مسائل روز را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: با توجه به به روز بودن دانشجویان و جوانان درباره اکثر مسائل روز کشور و حتی جهان، استادان بسیجی باید یه گام جلوتر از جوانان باشند تا بتوانند پاسخگو سوالات و دغدغه های آنان باشند.


در ادامه مسئول بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان بر لزوم تشکیل جلسات حلقه‌های صالحین و حلقه‌های علمی استادان تاکید کرد.


دکتر ابراهیم حدادی در ادامه با بیان برخی از مسائل روز کشور با تصویب به تصویب برجام افزود: راهنمایی‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب (مد) باعث شد که ایران بتواند در برجام از پنج ابرقدرت جهانی امتیاز کسب کند و اگر این پیروی از منویات مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد، ایران اسلامی امتیازات و پیروزی‌های بیشتری را کسب خواهد کرد.


در پایان سرهنگ محمد مهرجان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خاش نیز با ابزار خرسندی از حضور در این جلسه و جمع اساتید بسیجی دانشگاه ازاد اسلامی واحد خاش، ابراز امیدواری کرد که این فعالیت‌ها و نشست‌های مشترک در آینده نزدیک بیش از پیش محقق و اجرا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته