دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1394 - 11:38
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

سامانه پرداخت مستقیم حقوق در سه استان یزد، قزوین و زنجان راه‌اندازی شد

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به منظور استفاده از امکانات الکترونیکی و پرهیز از مراجعات پی در پی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی کشوری از آبان ماه سال جاری سامانه پرداخت مستقیم حقوق در سه استان یزد، قزوین و زنجان راه اندازی و اجرایی شد.
کد خبر : 48295

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در راستای سیاست‌ها و راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین تأکید مدیرعامل صندوق برای تسهیل و سرعت در پرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری مشترک این صندوق، سامانه پرداخت مستقیم حقوق، از آبان ماه سال جاری در سه استان یزد، قزوین و زنجان راه اندازی و اجرایی شد.


حسین بخشی‌زاده مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، درباره این سامانه گفت: از آبان ماه سال جاری سامانه دریافت دیسکت کسورات و اضافات و ثبت چک‌های قابل ارائه توسط دستگاه‌هایی که ملزم به ارایه چک مابه‌تفاوت اضافات هستند در سایت صندوق بازنشستگی کشوری برای استان‌های تهران، البرز، گلستان، یزد، قزوین و زنجان آماده ارائه خدمت شده است.


وی افزود: در این روش دیگر نیازی نیست دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی‌های صندوق مراجعه کنند و دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا بیست و دوم هر ماه مهلت دارند تا دیسکت خود را در سایت صندوق ثبت و رسید دریافت کنند.


بخشی‌زاده افزود: با روش پرداخت مستقیم حقوق، حقوق بازنشستگان و موظفین شش استان به تعداد 390 هزار نفر مستقیم به حساب‌هایشان واریز می‌شود و تمام بازنشستگان و موظفین می‌توانند با مراجعه به سایت این صندوق و یا از طریق دستگاه‌های ATM بانک صادرات نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند.


مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سایر استان‌ها نیز پس از کنترل اطلاعات پایه، به مرور به سامانه پرداخت مستقیم اضافه خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته