دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی: دکتر میرزاده در مدیریت خود جناحی عمل نکرده است

دکتر اکبر ترکان گفت: حمایت 242 نماینده، یعنی تقریبا تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کرده‌اند. این در حالی است که مجلس از افکار مختلف، طیف‌های گوناگون و آرا متفاوت تشکیل شده است.
کد خبر : 48275

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از ایسکانیوز، دکتر اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، درباره سیستم نظارت دبیرخانه هیئت مؤسس بر روی دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: «هر نظام مدیریتی نیازمند یک سیستم بازخورد است. بازخورد بدین معنا که از خروجی یک سیستم، اطلاعاتی برای اصلاح یک سیستم داشته باشیم، این کار مانند یک نگه دارنده و تنظیم کننده عمل می‌کند. بنابراین هر سیستم نیازمند یک کنترل و نظارت است و این امر برای سلامت و بقای یک سسیتم است.»


او در ادامه گفت: «سلامت و ادامه حیات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری که در همه جغرافیای ایران گسترده و امروز به عنوان یک مجموعه علمی ارزشمند که در همه مقاطع آموزش عالی به کشور کمک می‌کند و در واقع یک دارایی ملی برای کشور محسوب می‌شود اهمیت بسیار بالایی دارد. آیت‌الله هاشمی که به عنوان رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سلامت و روند رو به رشد این دانشگاه حساس است تا این حرکت علمی عظیم همچنان ادامه داشته باشد.»


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی ادامه داد: «سیستم نظارتی که به کمک دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد فعال شده، برای نظارت و کنترل طرح‌ریزی شده است و خوشبختانه دکتر میرزاده هم با مجموعه دبیرخانه پیوند خوبی دارند که می‌تواند موجب ارتقا دانشگاه آزاد اسلامی شود.»


او در ادامه درباره حمایت 242 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «نمایندگان حمایت بسیار خوب و ارزشمندی و به موقعی از دانشگاه آزاد و اقدامات دکتر میرزاده انجام دادند. این حمایت نشان‌دهنده این است که اثر دانشگاه آزاد در مناطق مختلف کشور به گونه‌ای بوده که با رضایت عمومی گسترده‌ای همراه شده است.»


ترکان افزود: «حمایت 242 نماینده، یعنی تقریبا تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کرده‌اند. این در حالی است که مجلس از افکار مختلف، طیف‌های گوناگون و آرا متفاوت تشکیل شده است اما این اتفاق نظر بر روی دانشگاه آزاد اسلامی نشان‌دهنده موفقیت دکتر میرزاده است که در مدیریت خود جناحی عمل نکرده و توانسته است اثر مثبتی در جامعه ایجاد کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته