دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1399 - 13:04

پایان کار قلعه‌نویی در سپاهان/ پروژه بازگشت به استقلال کلید خورد

امیر قلعه‌نویی با سپاهان به آخر خط رسیده و جدایی او از این تیم قطعی به نظر می‌رسد.
کد خبر : 482748
156710466265009u66wn.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احتمال آنکه رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ناتمام بماند بسیار زیاد است چون شیوع ویروس کرونا موجب شده تا مسابقات تعطیل شود و مشخص نیست چه زمانی اثرات این ویروس در سطح جامعه کم می‌شود.


اگر نوزدهمین دوره رقابت‌های این فصل به هر دلیلی ناتمام بماند کار امیر قلعه‌نویی نیز در سپاهان به پایان می‌رسد. او برای آنکه بتواند بار دیگر عنوان قهرمانی را در لیگ برتر تجربه کند به سپاهان آمده بود و بودجه زیادی هم صرف خرید بازیکنان مختلف شد تا با استفاده از آن‌ها توفیق قهرمانی را نصیب زردپوشان اصفهان کند. 


در سال نخست قلعه‌نویی موفق به قهرمان کردن سپاهان نشد و با این تیم به عنوان دوم رسید که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نصیب نماینده اصفهان کرد. قرار شد تا در دومین سال حضور قلعه‌نویی در سپاهان رویای قهرمانی برای هواداران محقق شود. رفتن برانکو ایوانکوویچ که سه فصل متوالی پرسپولیس را فاتح لیگ برتر کرد، فرصت مناسبی را در اختیار قلعه‌نویی قرار داده بود تا سپاهان را به جام قهرمانی برساند.


سپاهان لیگ نوزدهم را خوب شروع کرد و چندین هفته نیز در صدر جدول قرار داشت اما هر چه زمان گذشت شاهد افت نماینده اصفهان بودیم. روند نتیجه‌گیری سپاهان سینوسی بود و این تیم تداوم خود را در کسب امتیازهای کامل دیدارها از دست دارد تا جایی که شکست سنگین و غیرمنتظره 4 بر یک در آبادان مقابل صنعت نفت رقم خورد.


در شرایطی که زردپوشان در دور رفت موفق به شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شده بودند و در بازی برگشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان این تیم می‌توانست با شکست پرسپولیس معادلات قهرمانی سرخ‌پوشان را به هم بریزد به خاطر اینکه شیوع ویروس کرونا خطر افزایش بیماری را افزایش می‌داد، سازمان لیگ اعلام کرد این مسابقه و دیگر بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار شود که این موضوع باعث ورود سپاهان به حاشیه و تأخیر در ورود به ورزشگاه شد و ناظر مسابقه بازی را نیمه تمام اعلام کرد تا کمیته انضباطی پرسپولیس را 3 بر صفر برنده بداند و دردسرهای سپاهان مضاعف شود.


شکست برابر پرسپولیس علاوه بر اینکه باعث شد تا سپاهان امیدش به قهرمانی را تقریباً از دست رفته ببیند باعث استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی این باشگاه شد و قلعه‌نویی هم وجهه خود را در میان هواداران تیمش از دست داد. او مورد انتقاد اهالی رسانه هم قرار گرفت چون می‌توانست برابر پرسپولیس تیمش را به میدان بفرستد اما به عمد این کار را انجام نداد.


به هر حال قلعه‌نویی در این دو فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان در اندیشه آن هستند که به سرمربی دیگری میدان دهند. مربیان جوانی چون جواد نکونام یا مربیان خارجی کارنامه دار که در آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت.  آنچه مشخص است خود قلعه‌نویی هم به این باور رسیده که دیگر حنایش در سپاهان رنگی ندارد و در تکاپو برای یافتن تیم دیگری در فصل آینده است. نزدیکان ژنرال تلاش زیادی می‌کنند تا مقدمات حضور دوباره او را در استقلال فراهم کنند و چند هفته‌ای است که این پروژه کلید خورده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته