دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1394 - 11:27
همراه با مسابقات ورزشی خواهران در بوشهر

نفرات برتر روز نخست مسابقات دو و میدانی و بدمینتون خواهران دانشگاه آزاد اسلامی

پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی و بدمینتون خواهران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بوشهر در حال برگزاری است در 8 رشته ورزشی با معرفی نفرات برتر در روز اول به کار خود پایان داد.
کد خبر : 48273

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مدیر ورزشی واحد بوشهر با بیان این خبر گفت: برگزاری مسابقات در رشته های دوی 400 متر ، دوی 100 متر ، دوی 5000 متر ، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک ، دوی 400 متر با مانع ، پرتاب وزنه و دوی 800 متر در روز اول شور و حال خاصی بین دانشجویان ایجاد شد.


روح الله ارشادی افزود: مقام اول دوی 400 متر به فائزه سادات طباطبایی از خراسان رضوی، مقام دوم شیما تیغ‌افکن از آذربایجان غربی و مقام سوم فاطمه خورنگ از خوزستان تعلق گرفت.


مدیر ورزشی واحد بوشهر ادامه داد: در دوی 100 متر نیز عاطفه عباسی از فارس مقام اول، رژین علی محمدی از آذربایجان غربی مقام دوم و حدیث آذری از خوزستان مقام سوم را حائز شدند.


ارشادی در خصوص نفرات برتر دوی 5000 متر گفت: ثریا کریم‌زاده از نجف‌آباد، ساناز پرهیزی و فاطمه صفوی از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.


ارشادی در خصوص نفرات برتر رشته 400 متر با مانع نیز گفت: مریم نوروزی از فارس، هانیه کرمی از البرز و فائزه حسینی از آذربایجان غربی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.



وی گفت: دختران ورزشکار در دوی 800 متر به رقابت پرداختند که خانم‌ها طاهره سادات عبدالله‌زاده از خمینی شهر اصفهان ، فرانک جلالی از فارس و رژین علی محمدی از آذربایجان غربی اول تا سوم شدند.


مدیر ورزشی واحد بوشهر در خصوص یکی از جذاب ترین و پرهیجان ترین مسابقات روز اول افزود: ورزشکاران در رشته پرش ارتفاع در میان تشویق و هیاهوی تماشاگران به رقابت پرداختند که در پایان مسابقات این رشته زهرا اسدزاده از فارس اول ، زهرا رسا از کرمان دوم و مقام سوم به پرنده خراسان رضوی سارا کریم خانی تعلق گرفت.


عضو هیأت علمی واحد بوشهر بیان کرد: مسابقات بعد از استراحتی کوتاه در رشته های قدرتی پرتاب دیسک ، پرتاب وزنه ادامه یافت که در این رشته ها بعد از رقابتی نزدیک و نفس گیر در پرتاب دیسک مریم نوروزی از فارس مقام اول ، هانیه کرمی از البرز مقام دوم ، فاطمه خدمتگزار از خراسان جنوبی مقام سوم و در رشته پرتاب وزنه نیز اله سیفی از خراسان رضوی مقام نخست، درنا ماهینی از بوشهر میزبان مسابقات مقام دوم و مولود حاجیان از نجف آباد به مقام سوم رسیدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته