دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1399 - 09:23

بازاریابی در زمان کرونا/ استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی

در جامعه امروزی به دلیل تغییرات سریع و گسترده‌ای که در بازار رخ می‌دهد لازم است تا سازمان‌ها با واکنش‌های به موقع و تصمیمات هدفمند، منطقی و بعضا آنی، موقعیت خود را در بازار تثبیت نموده و حتی ارتقا دهند.
کد خبر : 482696
image1.jpeg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، با توجه به رویکرد فعلی مخاطبین و اصولا جامعه به فضای دیجیتال و ضریب نفوذ بالای ۷۰ درصدی اینترنت در کشور، فعالین اقتصادی،می‌بایست در بخش بازاریابی دیجیتال حضور گسترده‌تر و بهتری داشته باشند تا بتوانند متناسب با نیاز مخاطب هدف خود نسبت به کسب سهم مناسبی از بازار اقدام کنند.


علی شکوهی، موسس و مدیرعامل آژانس بازاریابی موترانا، گفت:در این روزها که جهان با ویروس کرونا دست به گریبان است و تعداد بسیاری از کشورها، بدلیل مشکلات ناشی از آن، با محدودیت‌هایی در بخش‌های اقتصادی روبرو شده‌اند، لازم است تا برای ارتباط مناسب با مخاطبین و همچنین ماندگاری در این شرایط، از روش‌های نوین بهره برد. از سوی دیگرپیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که پس از برطرف شدن بحران کرونا، بسیاری از مناسبات اقتصادی و تعامل‌های فی‌ مابین عرضه‌کنندگان کالا و خدمات و دریافت کنندگان این محصولات، با دگردیسی همراه خواهد بود.


وی در ادامه بیان داشت: یکی از کانال‌های اصلی ارتباطی در قیف‌ بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و استفاده از نقاط تماس آنلاین مخاطب با سازمان است تا بتوان بهره مناسبی از این فضا داشته باشیم.


راه‌اندازی زیرساخت‌های دیجیتال از قبیل وب‌سایت،اپلیکیشن،شبکه‌های اجتماعی و پست‌گذاری بر اساس جدول زمانی مشخص و استفاده از الگوریتم‌های هر یک جهت بهبود موقعیت صفحات مرتبط با برند، می‌توانند در میزان دیده شدن سازمانتان به شدت موثر باشند.


تولید محتوای خلاقانه از المان‌های موثر در جلب نظر مخاطب و انتشار مجدد آن توسط وی در فضای دیجیتال دارد. در همین لحظه اگر هر کلمه‌ای را جستجو کنید هزاران و میلیون‌ها محتوای مرتبط با موضوع بر روی اینترنت وجود دارد. اما خیلی از آن‌ها ارزش هزینه‌ای که برای آن‌ها شده است را ندارند. بیشترآن‌ها خلاقیت کافی که مخاطبان را درگیر کند، در محتواهای خود استفاده نکرده‌اند. اما چرا خلاقیت در محتوا مهم است؟ جواب آن ساده است؛ محتوای خلاقانه واکنشی احساسی در مخاطبان ایجادمی‌کند که این واکنش احساسی بیشتر در ذهن مخاطب تاثیرمی‌گذارد.


در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت سازمان‌ها، نکته‌ای که بیشترین اهمیت را داراست کیفیت محتواها می‌باشد. مهم‌تر از آن که چند Postیا مطلب در اینستاگرام،لینک داین یا وب‌سایت در هفته منتشر می‌شود کیفیت این محتواهاست. مخاطبان به دنبال تعداد نیستند. برای آن‌ها کیفیت مطلب مهم است. کیفیت مطالب باعث ایجاد درگیری یاengagement  مخاطبان با مطالب می‌شود که همین موضوع باعث می‌شود تا احتمال در ذهن ماندن یا حتی به اشتراک گذاشتن محتوا به مخاطبان دیگر بیشتر شود.


 


علی شکوهی در پایان اعلام کرد که آژانس بازاریابی موترانا، با بهره بردن از تیم علمی و مجرب، خدمات ویژه‌ای را به صاحبینکاروکسب در بخش‌های مختلف از قبیل تحقیقات بازار، برندسازی، طراحی و برگزاری رویداد،برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های بازاریابی ۳۶۰ درجه، بازاریابی دیجیتال و آموزش‌های مرتبط با بازاریابی و فروش ارائه می‌کند.


برخی از مشتریان آژانس بازاریابی موترانا عبارتند از: شرکت سولیکوکاله، شکلات سوربون، شرکت آماده‌لذیذ، برند الیت، برند کوپا، هلدینگ آذرگستران آسیا، محصولات بهداشتی وی‌کر، برند یونی‌لد، شرکت رزنرمین، شرکت رضکو، کارگزاری مفید،هلدینگ مالینواندیشان بازار سرمایه و ....


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب