دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1399 - 14:00

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران اعلام شد

مهلت ارسال آثار جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران، جایزه ویژه پروفسور حسابی تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری است.
کد خبر : 482511
IMG_20200412_134452_351.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه پایان‌نامه گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهلت ارسال آثار جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران، جایزه ویژه پروفسور حسابی تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری است.


جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران به‌صورت غیر حضوری در محورهای پایان نامه، پروپوزال، مقاله، طرح پژوهشی و کتاب برگزار خواهد شد.


جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برگزار می‌شود.


هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان‌نامه‌ها، پروپوزال‌ها، مقالات، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی تالیف شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است.


هدف اصلی این جشنواره هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش‌های علمی انجام گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان نامه‌ها، پروپوزال‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی است تا پژوهش‌های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه‌ها در مسیر حل مشکلات اصلی و اساسی کشور تعریف شوند.

‏پایان نامه‌هایی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز لازم از هیئت داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند آثار برگزیده جشنواره پروفسور حسابی قرار خواهند گرفت و گواهینامه پایان نامه برتر، گواهینامه پژوهشگر برتر و گواهینامه دانشجوی برتر به‌همراه لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره پروفسور حسابی که متن تقدیرنامه پایان نامه برتر جشنواره و عنوان پایان نامه بر روی آن هک شده است، از طرف دبیرخانه جشنواره پروفسور حسابی به ایشان اعطا خواهد شد.

‏برای آثار برگزیده‌ای که در محورهای طرح پژوهشی، مقاله و یا کتاب باشند نیز به ترتیب گواهینامه‌های طرح پژوهشی برتر، مقاله برتر و کتاب برتر صادر خواهد شد.


لازم به ذکر است که علاوه بر پایان نامه‌های دانشگاهی، شرکت کنندگان می‌توانند در محورهای طرح‌های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب‌ها و پروپوزال‌های علمی نیز در جشنواره پروفسور حسابی شرکت نمایند. این آثار توسط هیئت محترم داوران بررسی و درجه بندی شده و گواهینامه‌ها و لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره پروفسور حسابی مربوط به آثار برگزیده از طرف دبیرخانه جشنواره به برگزیدگان مربوطه اعطا خواهد شد.


این جشنواره امید دارد با فعالیت خود و با دریافت آثار و انتشار آنلاین آثار برگزیده که موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم از هیئت داوران جشنواره شده‌اند، دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی را به‌نحو شایسته‌ای در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند قرار دهد.


هم‌چنین گواهینامه‌ها به‌صورت فایل PDF برای برگزیدگان جشنواره ایمیل خواهد شد و نسخه چاپی گواهینامه‌ها به‌همراه لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره با هولوگرام طلایی و مهر برجسته جشنواره برای برگزیدگان به‌صورت پستی ارسال خواهد شد.


جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی برگزار می‌شود و هدف از آن بررسی و درجه بندی پایان نامه‌ها، پروپوزال‌هایی علمی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی ایرانی و در نهایت گردآوری یک مجموعه ارزشمند و نفیس از برترین این آثار است.


تمامی رشته‌های دانشگاهی می‌توانند در جشنواره پروفسور حسابی شرکت نمایند. شرکت کنندگان همچنین می‌توانند طرح‌های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب‌ها و پروپوزال‌های علمی را نیز برای شرکت در جشنواره پروفسور حسابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


هیئت داوران جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی متشکل از طیف وسیعی از اساتید دانشگاه‌های برتر کشور است.


جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی از ابتدای سال 1397 به‌صورت استارت آپی و با هدف ارزیابی پایان نامه ها، پروپوزال‌های علمی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی انجام شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و هدفمند کردن موضوعات پایان نامه‌های دانشگاهی، پروپوزال های علمی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی ایرانی شروع به فعالیت کرد و در هر ترم تحصیلی پذیرای تعداد بسیار زیادی اثر از جانب دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ایرانی بوده است. هم اکنون نیز دوره سوم جشنواره در حال برگزاری است.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

برچسب ها: پایان نامه
ارسال نظر
قالیشویی ادیب