دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1399 - 10:05

تصمیم پوگبا برای پایان دادن به کابوس آسیب دیدگی

پل پوگبا اعلام کرد مصدومیت مانع توقف او نمی‌شود و تصمیم دارد با آمادگی بالایی به مستطیل سبز بازگردد.
کد خبر : 482448
پل پوگبا k;.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پل پوگبا در اوایل فصل با مصدومیت جدی مواجه شد که باعث شد تا او ناچار به انجام عمل جراحی شود و پس از آن این ستاره فرانسوی فرصت بازی در مستطیل سبز را پیدا نکرد اما کابوس مصدومیت این بازیکن گرانقیمت را نا امید نکرد و او مصمم است تا با قدرت به زمین فوتبال بازگردد البته آمادگی قطعی او پس از پایان بحران ویروس کرونا خواهد بود.


ستاره فرانسوی در مصاحبه‌ای با بخش پادکست سایت باشگاه منچستریونایتد داشته درباره وضعیت خود اظهار کرد: همه تصور می‌کنند مصدومیت شدید برای یک بازیکن فوتبال که در سطح عالی بازی می‌کند اتفاق بسیار بدی است اما من نظر دیگری دارم چون میل من به بازگشتی موفق بسیار زیاد است و برای همین با انتخاب بهترین روش با آمادگی وارد میدان خواهم شد. 


وی ادامه داد: وقتی را صرف ناامید شدن نخواهم کرد. تمام فکر من به بازگشتی پرفروغ است و برای رسیدن به هدف خود تمرین کامل را اصلی‌ترین برنامه‌ام انتخاب کردم. من هر روز با جدیت بیشتری تلاش می‌کنم تا در بهترین وضعیت قرار بگیرم و تمرکزم صرف اتفاق دیگری نمی‌شود. یأس و نا امیدی مفهومی در زندگی ورزشکار حرفه‌ای ندارد.


ستاره فرانسوی که تنها در هشت بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت درباره جزئیات مصدومیت خود توضیح داد: در بازی با ساوتهمپتون دچار مصدومیت شدم و با تمرین و تلاش سعی کردم به ترکیب تیم بازگردم اما متوجه شدم دچار شکستگی شده‌ام و ناچار به گچ گرفتن پایم شدم. پس از باز کردن گچ و تمریناتی که انجام دادم در دو بازی برابر واتفورد و نیوکاسل در زمین ظاهر شدم اما دوباره استخوان آسیب دیده درد گرفت و ناچار به عمل جراحی شدم و الان هم در حال تمرین برای بازگشتی موفق هستم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته