دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در برنامه رادیویی «فرش بنفشه»؛

ضابطیان میزبان پزشک اردکانی شد/ بانوی 92 ساله اردکانی چگونه کرونا را شکست داد؟

منصور ضابطیان در برنامه رادیویی «فرش بنفشه» سرپرست بیمارستان سنایی اردکان بود و با او درباره بهبودی خانم 92 ساله اردکانی پس از ابتلا به ویروس کرونا گفتگو کرد.
کد خبر : 482242
636828960184227386_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران میزبان محمدحسن صدرالدینی سرپرست بیمارستان سنایی اردکان بود و با او درباره بهبودی خانم 92 ساله اردکانی پس از ابتلا به ویروس کرونا گفتگو کرد.


صدرالدینی در ابتدا گفت: خانم افخمی 92 ساله با سابقه دیابت بودند که از 10 روز پیش به علت ضعف و بی حالی و تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کردند و طبق بررسی هایی که توسط کادر درمان صورت گرفت ابتلا به بیماری کرونا ثابت شد و ایشان تحت درمان دارویی قرار گرفت و خوشبختانه بعد از 8 روز با حال عمومی خوب برای ادامه درمان به نقاهتگاه فرستاده شدند و حالا هم حال خوبی دارند.


وی افزود: داروها طبق پروتکل وزارت بهداشت به ایشان داده شد و خوشبختانه این داروها روی این بانوی 92 ساله به خوبی جواب داد و نتیجه کار موفقیت آمیز بود.


سرپرست بیمارستان سنایی اردکان یادآور شد: ما وقتی با حجم زیادی از بیماران مواجه شدیم کمبود نیرو داشتیم اما با حمایت خیرین اردکان و روحیه ایثارگری همکارانمان توانستیم نواقص و کاستی ها را برطرف کنیم و حالا شرایط پایداری داریم. در حال حاضر 75 تخت برای بیماران عادی در نظر گرفتیم و 14 تخت آی سی یو داریم 333 نفر تا به حال بستری و با حال عمومی خوب ترخیص شده اند. نزدیک 170 نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند که طبق بررسی هایی که انجام می شد مشکلی دیگر برای آنها به وجود نیامد.


صدرالدینی تاکید کرد: خوشبختانه با حمایت مسئولان و شرایطی که ایجاد شد و لطفی که مردم  در حق ما کردند و رفت و آمدشان را در سطح شهر کم کردند توانستیم به شرایط خوب فعلی برسیم. امیدوارم همکاری مردم ادامه داشته باشد و همه بدانند بهترین جا برای ماندن در این شرایط خانه است.


«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل‌پور با اجرای منصور ضابطیان از سوم فروردین هر روز از رادیو ایران پخش شد.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته