دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1399 - 07:30

هاشمی نزدیک به مدیرعاملی پرسپولیس

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شانس زیادی برای دریافت حکم مدیرعاملی این باشگاه دارد.
کد خبر : 482193
Screenshot_2020-04-04-03-39-05-1.png

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس طی یکی دو روز آینده یک یا دو عضو جدید خود را خواهد شناخت و متعاقب آن مدیرعامل جدید این باشگاه هم معرفی خواهد شد.


احتمال اینکه جانشین محمدحسن انصاری‌فرد یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه شود خیلی زیاد است تا اینکه یک نفر خارج از این مجموعه و از سوی وزارت ورزش برای این پست انتخاب شود. از این جهت که اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس تقریبا یک سالی می‌شود که در این باشگاه فعالیت دارند و بر تمامی امورات آن اشراف کامل دارند.


اگرچه مشکلات باشگاه پرسپولیس آن قدر زیاد است که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره آن علاقمند به پذیرش  پست مدیرعاملی نیستد اما این پست آنقدر وسوسه انگیز هست که آنها بدشان نیاید در یک سال باقی مانده از دولت فعلی در پرسپولیس برای خود اسم و رسمی جمع کنند.


در این میان مهرداد هاشمی که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا راهم دارد، ابتدا تلاش کرده و می‌کند مهدی رسول‌پناه مدیرعامل پرسپولیس شود و خودش در کنار کارها را پیش ببرد اما حجمه‌هایی که در یک هفته گذشته به سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس وارد شد کمی او را برای پذیرش پست مدیرعاملی ترسانده است. از این‌رو هاشمی احتمالا مجبور شود خودش مدیرعامل شود.


هاشمی نسبت به رسول‌پناه هم تجربه مدیریتی بیشتری دارد و هم فوتبالی‌تر است. هواداران پرسپولیس نیز مشکل خاصی با او ندارند و در صورت حضورش در پست مدیریت باشگاه‌شان او را حمایت خواهند کرد.


ضمن اینکه علی رغبتی دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز مدعی شده علاقه‌ای به پذیرش پست مدیرعاملی این باشگاه ندارد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته