دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 16:50

حضور رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در کنفرانس اتحادیه بین‌المللی دانشگاه‌ها در ایتالیا

دکتر محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در کنفرانس سالیانه اتحادیه بین‌المللی دانشگاه‌ها که در دانشگاه سیه‌نا (Siena) ایتالیا برگزار حضور یافت.
کد خبر : 48206

به گزارش خبرگزاری آنا، در راستای تاکید وزارت علوم تحقیقات و فناوری بر توسعه همکاری های علمی بین المللی، دکتر اخباری رئیس دانشگاه، در کنفرانس سالیانه اتحادیه بین المللی دانشگاه ها (IAU) حضور یافت.


اخباری طی حضور خود در کنفرانس مزبور با عده‌ای از روسا و نمایندگان سایر دانشگاه‌های جهان دیدار و به معرفی ظرفیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.


این کنفرانس که با حضور نمایندگان صدها دانشگاه جهان در دانشگاه سیه‌نا (Siena) ایتالیا از تاریخ 6 الی 8 آبان ماه 94 برگزار شد، به موضوع بین‌المللی سازی آموزش عالی اختصاص داشت.


کنفرانس‌های بین‌المللی اتحادیه بین‌المللی دانشگاه‌ها هر ساله به منظور فراهم کردن زمینه آشنایی مسئولین دانشگاه‌های جهان با آخرین دستاوردها و چالش‌های پیشروی آموزش عالی در سطح جهان برگزار می‌شود.


شایان ذکر است اتحادیه بین‌المللی دانشگاه‌ها معتبرترین نهاد بین‌المللی دانشگاهی و نهاد مشورتی یونسکو در زمینه آموزش عالی با 600 دانشگاه عضو از 130 کشورجهان است.


از جمله خدمات این اتحادیه برگزاری کنفرانس های دوره ای پیرامون آخرین موضوعات آموزش عالی جهان است که در آنها دانشگاه های عضو به ارائه طرحها و شیوه های نوین و کاربردی مدیریت جدید دانشگاهی و برنامه ریزی علمی آموزشی پرداخته و اهداف و تصمیمات خود را به اطلاع سایر دانشگاههای جهان می رسانند.


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد اخباری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته