دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جشنواره ملی فرهنگ اقوام و میراث معنوی در واحد کرمان برگزاری می‌شود

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از برگزاری جشنواره ملی فرهنگ اقوام و میراث معنوی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خبر داد.
کد خبر : 48181

دکتر بابک آل طه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با بیان ضرورت برگزاری جشنواره ملی فرهنگ اقوام و میراث معنوی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف متجلی ساختن همبستگی و همزبانی ملی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفته اقدام به برپایی جشنواره‌های « صلح و سلام» کرده است.


وی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی کرمان «جشنواره فرهنگ اقوام و میراث معنوی» را برای ارج نهادن به این میراث گرانبها و ایجاد موقعیتی مناسب برای عرضه، آشنایی و البته تبادل یافته‌های نوین در دو بخش اجراهای آیینی و برگزاری کارگاه‌های علمی و تخصصی برگزار می‌کند.


رئیس این جشنواره ادامه داد: همه اقوام ایران در سرزمینی کهن و بلند آوازه در گستره فرهنگی بی‌بدیل با نام یگانه و مقدس ایران، با پایبندی به رفتارهای دینی و قومی خویش در راستای اعتلای هویت ملی ایرانی اسلامی سعی و تلاش می‌کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مهلت ارسال لوح فشرده آثار به دبیرخانه همایش را تا اول دی ماه اعلام کرده و تصریح کرد: اعلام نتایج بازبینی و بررسی اجراهای راه یافته به جشنواره 20 دیماه و زمان برگزاری آن 10 لغایت 12 اسفندماه است.


زمان برگزاری کارگاه های تخصصی و علمی نیز 10 تا 12 اسفندماه اعلام شده است.


علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت همایش به آدرس www.kermanaghvam.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته